Головна » Географія |
Мета: розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до географії; доповнювати знання, одержані на уроках; удосконалювати вміння роботи з картою; активізувати самостійну пошукову роботу учнів. Обладнання: карти, атласи, глобуси, картки з прізвищами вчених, індивідуальні завдання. Учитель: Океани – без води. Міста - без будинків. Країни - без людей. Дороги - без машин. Що це таке? Карта. Видатний вчений-географ Семенов – Тянь - Шанський говорив: Карта - це альфа та омега усіх географічних уявлень. Без неї кроку не можна ступити. Вона важливіша не тільки за малюнки, а й за текст, тому що говорить навіть більше, яскравіше, наочніше і лаконічніше за текст, кожному хто вміє в ньому розбиратися ”. “ Карта – це книжка, читати її можуть тільки ті, хто вивчив азбуку цієї книжки”- а це вислів Михайлівського. Учень: Викладати географію треба так, щоб учні ставились до карт, як музикант до нот, дивлячись на карту, робили правильні висновки про життя. Подібно до того, як нотні знаки народжують у голові музиканта ряди звуків, так і картографічні знаки повинні бути міцним фундаментом географічних відомостей. Учитель: Сьогодні ми пропонуємо вам випробувати свої знання, спритність, увагу у конкурсі “ Знавці карти”. В нашій школі він проводиться вперше, але я думаю що інтерес до географії допоможе нашим учасникам визначити титул “Кращого географа року ”. Учень: “ Географія знайомить нас з тією ареною, на якій проходить наше життя...” Переможець крім звання отримає цінний подарунок і великий вантаж знань, “ який за плечима не носити ”. Учитель: Конкурс об’єднує в себе ряд різноманітних тестів, завдань як письмового так і усного типу. Отже, розпочинаємо! Учень. Хочу познайомити вас з правилами гри: у змаганні бере участь 2 команди Учитеь. Отже, ні пуха , ні пера! Конкурси Привітання команд ( назва, девіз, емблема) - 5 бал. 1.6* пн.ш. 63* зх.д. ( Анхель, р.Оріноко) 2. 18* пд.ш.26* сх.д.( Вікторія, р.Замбезі) 3. 43* пн.ш. 79* зх.д.(Ніагарський, Ніагара) 4. 25* пн.ш 54* зх.( Ігуасу, р.Парана)- 2бали 6.” Ти мені, я - тобі” – Команди готують по 3 запитання суперникові - кожне питання – 2 бали. 7.“ Морський ” написати назви морів у які впадають ці річки. Максимальна кількість –8 балів, бо вісім річок час-2хв. 8. “ Хитромудрі запитання”- 1пит- 1 бал. 9. “ Конкурс капітанів” Хто врятує Робінзона. Капітан кожної команди потрібно визначити і показати на карті 4 невідомі острови 19*пн.ш.70* зх.д. 10. “ Третій зайвий” Гімалаї Кракатау Анди Карпати 11. Заповнити таблицю за зразком ( 10 об’єктів, - 3 хв. – по 1 балу за кожну правильну відповідь) 12. “ Пазли” А чи знаєте ви, хто придумав гру “пазли” - звичайний вчитель географії з Англії. Він розрізав карту своєї країни на окремі території, що учні знали свою країну. Завдання команд - скласти пазли ( якнайшвидше) і тоді на звороті ви знайдете підказку, де заховано скарб. І на на стінній карті прикріпити сундучок до вибраної вами точки. Перший – отрисує 5 балів, а 2- 2 бали. Від кожної команди по одному знавцю карт. Вам потрібно показати 10 номенклатурних об’єктів за найменший проміжок часу. ( Найменше часу – 5 балів, 2 місце – 3 бали) Вчитель.Ось і закінчився наш конкурс . Слово арбітрам. (Нагородження команд грамотами) Учень. Дякуємо всім за участь, успіхів у вивченні географії.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |