Головна » Фізика

Повторення законів Ньютона

Мета: Поглибити знання про закони Ньютона, систематизувати навчальний матеріал навколо основних понять, положень класичної теорії механіки; розкрити практичне і світоглядне значення законів класичної механіки. Підкреслити велике пізнавальне та світоглядне значення, практичне та виховне значення законів Ньютона.

Учні мають змогу найяскравіше себе показати, краще продати талант, ідею, сервіс і заробити більше грошей.

Підготовка до уроку: З першого уроку вивчення законів Ньютона учні отримують завдання вибрати форму за якою будуть систематизувати матеріал та щоурочно поповнювати свою скарбничку. В кінці теми у кожного є в чорновому варіанті матеріал, який самостійно і творчо оформляють в продукт для ярмарки: 1)книги, довідники, посібники,задачники,

                                          2)наочний матеріал для уроку,

                                          3)дидактичний матеріал,

                                          4)набір формул,

                                          5)схеми,

                                          6)моделі,

                                           7)визначення,

                                           8)малюнки,

                                           9)використання в побуті,

                                         10)використання на підприємстві.

Кожен учень, або група учнів на урок приносить свої творчі ідеї які зібрані оригінальним способом і продає на ярмарку. За кількістю зібраних фішок від присутніх на уроці і визначається кількість проданих ідей та виставляється оцінка.

Оцінюються: 1)Назва  та логотип фірми,що пропонує свої ідеї.(5фішок)

                         2)Реклама(зовнішній вигляд робочого місця).(5фішок)

                         3)Зовнішній вигляд роботи.(5фішок)

                          4)Матеріал для оцінювання (фішки, ємність для фішок).(5фішок)

                         5)Зміст, суть та оформлення самого матеріалу.(15фішок)

                        6)Охоплення всього вивченого матеріалу.(3фішки)

                         7)Презентація своєї продукції.(5фішок)

                         8)Відповіді на запитання покупців.(2фішки)

Максимум 50 фішок.

 

Шкала оцінювання:

50-46 фішок—12балів

44-41---11балів

40-35---10балів

34-25---9балів

24—18---8балів

17-10---7балів

9-1---6балів

0фішок-не оцінюється.

Хід уроку.

Парти в класі розставлені, як торгові ряди на яр марці. За окремими столами сидять присутні на яр марці гості (покупці).
На кожному столі учні виставляють свої творчі поробки: плакати, підручники зроблені своїми руками, роздатковий матеріал, демонстраційні прилади, досліди, таблиці і т.д…
Розпочинає урок вчитель, озвучує тему уроку, мету, порядок та запрошує на ярмарку.
По черзі, розпочинаючи із самих ярких робіт, гості крокують по яр марці та слухають презентацію товару кожного учня або групи учнів.
За роботу кладуть фішки і купують товар.

Фізкультхвилинка!

Звучить по середині уроку пісня про ярмарку і група учнів закликає і танок. Танцюють всі бажаючі на ярмарці.

По закінченню ярмарка прожовжується.

 

Підсумок уроку!

За кількістю фішок всім учням виставляються оцінки.

Враження від уроку.

Ця форма проведення уроку нова та нетрадиційна. Проводити такі уроки дуже цікаво в першу чергу дітям. Мають змогу проявити себе навіть слабкі учні в навчанні. Особисто мій урок не залишив байдужим жодного учня. Всі отримали високі бали, а найголовніше, що саме такі уроки запам’ятовуються учням найбільше і дають користь для подальшого життя. 


Теги: Ньютон, Лизуник Г.С.
Навчальний предмет: Фізика
Переглядів/завантажень: 430/135


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar