Головна » Фізика |
Мета. Перевірити знання учнями законів геометричної оптики, вміння застосовувати ці знання в різних умовах. Удосконалити навички роботи з готовими малюнками та виховувати культуру виконання малюнків самостійно. Виховувати самостійність, швидкість реакції, наполегливість в подолані труднощів, уміння зосереджуватись за короткий проміжок часу. Тип уроку. Урок контролю та корекції знань, умінь, навичок. Обладнання. Картки із завданнями (3 тура по 2 варіанта), транспортири (10 шт.), таблиці Брадіса (10 шт.), олівці, лінійки (індивідуально), свічки (10 шт.), сірники, екрани (10 шт.), лінзи збиральні (10 шт.), калькулятор (індивідуально)
Основні етапи уроку. Організаційний момент. (1 хв) 1 група (10 учнів) – 4 задачі на готових малюнках, максимальна сума балів – 6 Проведення 2 туру заліку (12 хв) (групи обмінюються завданнями)
Використана література: К.В. Корсак. Якісні і графічні задачі з основ електродинаміки, оптики, атомної фізики: Посібник для вчителя. – К., Освіта, 1992. – 127 с. – Мова укр.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |