Головна » Біологія |
Під час вивчення теми ви ознайомитеся: з особливостями організації та процесів життєдіяльності риб; із пристосуваннями риб до водного середовища як середовища життя; з різноманітністю риб та їхнім значенням у природі та житті людини; з основними напрямками штучного розведення риб. НАВЧИТЕСЯ: на препаратах та схемах знаходити розташування органів та систем органів риб; спостерігати за особливостями поведінки риб в акваріумах; розпізнавати деякі види риб у природі. ХРЕБЕТНІ (ЧЕРЕПНІ) ДОСКОНАЛО РОЗВИНЕНІ СИСТЕМИ ОРГАНІВ ДОСКОНАЛІ ОРГАНИ ЧУТТІВ СКЛАДНИЙ ГОЛОВНИЙ МОЗОК СКЕЛЕТ: ЧЕРЕП; ХРЕБЕТ; КІНЦІВКИ РОЗВИНЕНІ ОРГАНИ ПЕРЕСУВАННЯ МУСКУЛАТУРА: ТІЛА; ВНУТРІШНІХ ОРГАНІВ АКТИВНИЙ ПОШУК І ЗАХОПЛЕННЯ ЇЖІ Клас Кісткові риби основний спосіб пересування - плавання; обтічна форма тіла; нерухоме зчленування голови з тулубом; черепицеподібне розташування луски; органи руху - плавці, що виконують, крім того, функцію стабілізаторів (забезпечують стійкість тіла у воді) і рулів глибини; Клас Кісткові риби дихання за допомогою зябер; наявність плавального міхура; особливий орган чуття – бічна лінія. 1 – череп, 2 – скелет спинного плавця, 3 – хребет, 4 – скелет хвостового плавця, 5 – скелет анального плавця, 6 – ребра, 7 – скелет черевного плавця, 8 – плечовий пояс, 9 – зяброва кришка. Лабораторна робота № 11 «Вивчення зовнішньої будови та поведінки риб» БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |