Головна » Біологія |
Тема: Розмноження й розвиток рослин Девіз уроку: Лише зрозумівши природу, Людина зрозуміє саму себе. Р. Едберг Мета: Узагальнити знання учнів з теми розмноження і розвиток рослин; Розвивати вміння працювати з текстом і малюнками, з додатковою літературою, порівнювати, робити висновки; Виховувати інтерес до самостійного набуття знань. Тип уроку: Узагальнення і систематизація знань. Хід уроку І. Вступне слово вчителя. Представлення членів журі конкурсів, гостей, батьків. ІІ. Проведення завдань – конкурсів. Біологічний диктант (вибрати окремо ознаки вітро – та комахозапильних рослин) Квітки дрібні, безбарвні, запаху не мають. Відповіді: комахозапильні – 3,4,5,7,9,12. вітрозапильні – 1,2,6,8,10,11. Встанови відповідність. І варіант ІІ варіант рослина плід рослина а) виноград 1. яблуко а) томат б) груша 2. біб б) соняшник в) горох 3. коробочка в) капуста г) редька 4. ягода г) квасоля д) ромашка 5. стручок д) яблуня е) мак 6. сім’янка е) бавовник є) ячмінь є) ананас ІІІ. Будова квітки. Які частини квітки позначені певними буквами ? IV. Усне опитування «Чудо-квітка» На відривних пелюстках квітки написані питання. Дати усну відповідь на них. Головні частини квітки. V. Підведення підсумків. Нагородження переможців грамотами за успішне вивчення предмета.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |