Головна » Біологія

Різноманітність павукоподібних та їхня роль у екосистемах. Значення в житті людини

Тема заняття: Різноманітність  павукоподібних та їхня роль у екосистемах. Значення в житті людини

Мета заняття:  

                          навчальна:

поглибити знання учнів про різноманітність павукоподібних та риси пристосованості до середовища і способу життя;
сформувати поняття про значне поширення представників класу, їхню роль у різних екосистемах і господарській діяльності людини;
пояснити небезпеку  деяких видів павукоподібних, що є паразитами людини й переносниками небезпечних вірусних інфекцій або збудниками деяких захворювань;
знати заходи профілактики захворювань, які переносять деякі павукоподібні;
 розвивати вміння працювати з текстом підручника, робити висновки та узагальнення;

                        виховна:

виховувати відчуття відповідальності під час роботи в групах;
сприяти вихованню екологічної свідомості, активності та самостійності учнів

Тип навчального заняття:  змістово – пошуковий

Основні завдання психосоціального розвитку:

сприяти розвиткові довготривалої пам’яті, образної уяви;
впливати на розвиток логічного мислення;
сприяти розвиткові самостійних пошукових дій;
формувати прийоми аналізу й синтезу розумових операцій.

Передбачувані результати навчального заняття:

А) Знати:  - загальні ознаки класу Павукоподібні;

характеристику рядів класу Павукоподібні;
види павукоподібних та види, що є паразитами людини, тварин і   рослин, переносниками збудників хвороб.

Б) Нормувати: - теоретичний матеріал у вигляді усної розповіді та діалогу;

вміння порівнювати різні ряди класу павукоподібні, знаходити спільні та відмінні риси;
вміння надавати першу медичну допомогу у разі укусів отруйних видів класу павукоподібні.

В) Цінувати: - старанність, ініціативність, працьовитість;

-    переконання у справедливості;

-    особисту точку зору.

Організація навчальної діяльності:

Загальні методи навчання:

монологічний;
діалогічний;
частково – пошуковий.

Методи викладання:

пояснювальний;
стимулюючий.

Методи виявлення знань учнів:

усний;
письмовий;

Форми організації навчального процесу:

групова

Методи роботи учнів:

виконавський;
частково – пошуковий;
творчий

Етапи виявлення знань:

попереднє (підготовче) – усне;
первинне (фронтальне);
індивідуальне.


Теги: Крамська А.М., павук
Навчальний предмет: Біологія
Переглядів/завантажень: 496/270


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar