Головна » Біологія |
Мета уроку: «Дати уявлення про сприйняття звуків; показати взаємоз’язок між будовою та функціями вуха; відпрацювати вміння визначати поріг слухової чутливісті; продовжити формування вміння досліджувати, робити висновки; показти негативний вплив шуму на слух і психіку людини. Зміст уроку Повідомлення теми і мети уроку4. а) Фронтальна співбесіда: - Яке значення і які функції виконує слух у житті людини? - Яка будова зовнішнього вуха? - Які ще частини входять до органу слуху? - Назвіть слухові кісточки. - Що таке кортіев орган? - Що ще є в будові внутрішнього вуха? б) Біологічний диктант: 1. Переферичною частиною слухової сенсорної системи є орган слуху, Який у люддини складається з трьох частин........ До зовнішнього вуха належать........ кісточки:........ Барабанная порожнина середнього вуха з’еднана з носоглоткою....... 3.Вивчення нового матеріалу ( розповідь вчителя) а) сприйняття звуків. Слухові рецептори передають збудження волокнам слухового нерва від якого воно через ряд нейронів надходить до вискової зони кори великого мозку. Там відбувається аналіз сили, висоти і характеру звуку, його місцезнаходження у просторі. б) Виконання лабораторної роботи №3 «Визначення порога слухової чутливості» зошит стор. 7 в)Гігієна слуху. Самостійна робота з підручником, Дати відповіді на питання: Які основні причини зниження слуху? 4. Домашнє завдання: вивчити $6.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |