Головна » Біологія |
Мета: перевірити знання учнів про склад і функції крові, будову і роботу серця, кровоносних судин, профілактику захворювань серцево-судинної системи; Обладнання: таблиці “Склад крові”, “Серце”, “Круги кровообігу”, “Шкідливість паління”, комп’ютер, проектор. Тип уроку: узагальнюючий. Структура уроку І. Актуалізація опорних знань. Організаційний момент (розбивка учнів на групи за спеціальностями: “Кардіологи”, “Гематологи”, “Імунологи”) Робота з основними термінами: складання сенкану (терміни: серце – “кардіологи”; кров – “гематологи”; імунітет – “імунологи”) Складання сенкану іде по схемі іменник (що?) Завдання “Визначення ІQ з теми” (Тест “Правильно – не правильно”) Учні: І варіант. Записують номер правильного ствердження ІІ варіант. Записують номер неправильного ствердження Артерії несуть кров від серця.(+) Відповіді: І варіант – 1,4,6,7,9,11 ІІ варіант – 2,3,5,8,10,12 Учні здійснюють самоперевірку з дошки. Капітан групи підраховує середній бал – ІQ і повідомляє вчителю. Турнір знавців Групи учнів по черзі виконують роль: Спікери-рецензенти (обирають проблему, яку треба розкрити; аналізують відповідь). Питання турніру Склад крові. Які елементи крові забезпечують газову функцію, а які захисну? Підведення підсумків за результатами трьох завдань. Оголошення переможців. Найактивніші учні оцінюються за 12-бальною шкалою. ІІ. Випереджаюче навчання з теми “Травлення”. Демонстрація слайдів, коментар учителя. ІІІ. Домашнє завдання: параграфи 35,36(А.Степанюк,Н.Міщук,Т.Гладюк,Г.Жирська,Л.Барна Біологія Підр.для 9кл.загальн.навчальн. закл.Т:Підручники і посібники,2009) завдання в зошиті 1,2 (стор. 45); за бажанням – завдання 3 (стор. 45)
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |