Головна » Алгебра |
Мата: навчити учнів визначати вірогідність випадкової події. Сприяти розвитку розумової активності учнів, навичок колективної і індивідуальної роботи. Розвинути логічне мислення учнів, культуру математичного мовлення. Закріпити у свідомості дітей зв'язок математики з навколишньою дійсністю; сприяти вихованню інтересу до отриманих знань, словесного викладу думки. Компетентності: інформаційна, соціальна, комунікативна. Форми організації учбової діяльності: фронтальна, індивідуальна.
І.Організаційний момент Вступне слово вчителя, вітання учнів, націлювання їх на плідну, активну діяльність в процесі навчання. Упродовж декількох уроків ми з Вами вивчали тему “Відношення і пропорції. Випадкові події”. Познайомилися з новими математичними термінами і визначеннями: пропорція, відношення, вірогідність, випадкові події, неможливі події, достовірні та рівноімовірні події. Навчилися словесно визначати ту чи іншу подію. Перш ніж перейти до нової теми, давайте повторимо з Вами раніше вивчене.
1.1.Усне опитування учнів: - Що називається відношенням двох чисел?
1.2.Перевірка домашнього завдання (№635, 637, 619).
2.1.Робота з картками (3 учні). Картка №1 1) Перевірити вірність пропорцій: а) 8: 36 = 0,2: 0,9 б) 0,1: 0,5 = 2: 10. 2) Найти невідомий член пропорції: а) 17: 51 = х: 6 б) (2 + х): 5 = 1: 2 3) Замінити відношення дробових чисел відношенням натуральних: а) 0,5: 0, 25 = б) 0,06: 6,6 =
Картка №2 1) Перевірити вірність пропорцій: а) 1: 3 = 6: 18 б) 0,2: 0,4 = 1: 5. 2) Найти невідомий член пропорції: а) 7: 14 = х: 16 б) (х - 2): 8 = 1: 5 3) Замінити відношення дробових чисел відношенням натуральних: а) 0, 4: 0, 16 = б) 0, 4: 0, 16 =
Картка №3 1) Перевірити вірність пропорцій: а) 2: 5 = 4: 10 б) 0,2: 0,7 = 4: 14. 2) Найти невідомий член пропорції: а) 8: 16 = х: 30 б) (х + 2): 4 = 1: 3 3) Замінити відношення дробових чисел відношенням натуральних: а) 0, 5: 0, 17 = б) 0, 9: 0, 25 =
2.2.Усна робота
б) Прочитати відношення. Вибрати ті, які показують, у скільки разів одне число більше від іншого. Вибрати ті відношення, які показують, яку частину складає одне число від другого.
2.3.Письмова робота (математичний диктант) Завтра буде сонячний ранок.
2.4. Взаимопроверка письмової роботи (Учні обмінюються зошитами, виставляють один одному оцінки).
2.5.Перевірка робіт за картками
ІІІ. Пояснення нового матеріалу. Тема: Вірогідність випадкової події Формулювання цілей уроку самими учнями, що від уроку чекають діти?
3.2.Постановка нового домашнього завдання: вивчити п.22, повторити п.21, розв'язати №648, 651; для дітей з високим рівнем навчальних досягнень додатково №652.
3.3.Пояснення нового матеріалу
1.Визначення вірогідності випадкової події. Позначення вірогідності (Р), позначення подій (А, В, С,...), кількості сприятливих подій (m), кількості можлтивих подій (n)/
2.Правило знаходження вірогідності випадкової події : Р= 3. Приклади:
а) випадково взятий зошит буде в клітинку; б) випадково взятий зошит буде в лінію?
Відповідь: , .
№2. Для гри в лотерею було випущено 1000 квитків. З них 50 виграшні. Знайти вірогідність події А, що навмання придбаний квиток буде виграшним. Розв'язання: 1) Р(А) = . Відповідь: .
№3.У букеті 5 червоних і 4 білих троянди. Яка вірогідність того, що навмання вибрана троянда беде білою (А), червоною (B), синьою (С)? Розв'язання: 1) 5 + 4 = 9 (шт) – всього троянд (усі можливі події). 2) Р (А) = - вірогідність події А. 3) Р (В) = - вірогідність події B. 4) Р (С) = = 0 – вірогідність події С.
4.Визначення вірогідності достовірної події А. Наведення прикладів, висновок. Приклад: а)Зараз урок математики. Р (А) = 1. б) Після понеділка буде вівторок. Р (А) = 1.
Приклад: а) Після понеділка буде субота. Р (В) = 0. б) Після натуралльного числа 6 іде число 10. Р (В) = 0.
ІV. Закріплення вивченого на практиці Розв'язання усно №1099.
V. Підсумок уроку VІ.Оцінювання
Література: Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С., «Математика. 6 клас», Харків, «Гімназія», 2005.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |