Головна » Алгебра |
Мета: узагальнити та систематизувати знання й навички учнів з теми «Логарифмічні рівняння»; Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань. Обладнання: презентація; Х І Д У Р О К У І. Мотивація навчання. Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити та систематизувати знання з теми «Логарифмічні рівняння», а саме повторити логарифм числа, основні властивості логарифмів, логарифмічні рівняння, здійснити діагностику знань і розглянути застосування логарифмів в інших галузях та природі. І.Хіксон говорив: «Якщо відразу не має успіху, то спробуйте ще і ще». І тому, обчислюйте, міркуйте, міркуйте раціонально, пам’ятаючи, що «швидкість потрібна, а поквапливість – шкідлива». «Ті люди, що засвоїли принципи математики, мають на один орган чуття більше, ніж інші смертні». Кожен з вас має бланк відповідей, який треба заповнити протягом уроку. ІІ. Актуалізація навчальної діяльності учнів. Чи є запитання по домашньому завданню? (Якщо є, то вчитель відповідає на них разом з учнями) Повторення теоретичного матеріалу - інтерактивна технологія несправний мікрофон: Логарифмом деякого числа називається … Інтерактивна технологія «навчаючи – учусь» - повторення основних властивостей логарифмів (робота в парах) Обчисліть ; Які з поданих рівнянь є логарифмічними?
Скільки коренів має рівняння? ІІІ. Узагальнення й систематизація знань, вдосконалення вмінь. Виконання тестових завдань з занесенням у бланк відповідей – І ряд, ІІ і ІІІ ряд працює колективно (завдання ЗНО): розв’язати рівняння На деякому етапі розв’язання працюємо коментовано (розвиваємо слухову пам'ять).
Виконання завдання з відкритою відповіддю – ІІ ряд. Розв’яжіть рівняння - варіант 1 - варіант 2 І і ІІ ряд працює колективно з вчителем (завдання ЗНО) . Презентація завдання ЗНО(поглиблений рівень). На думку Т.Г.Шевченка математичні здібності визначаються двома основними рисами: умінням мислити логічно і умінням мислити нешаблонно. Поєднання одних і інших рис необхідні для розв’язання завдань поглибленого рівня, а саме параметричних рівнянь, які зустрічаються на ЗНО. Знайти всі значення параметра а, при яких рівняння 2lg(x+3)=lg(ax) має єдиний розв’язок. Застосування інтеграла (презентація). ІУ. Підсумок уроку. Рефлексія. Яке завдання було найскладнішим? Найлегшим? Найцікавішим? Взаємоперевірка завдань самостійної роботи за готовими спроектованими відповідями. У. Домашнє завдання. При яких значеннях параметра а рівняння має єдиний корінь? ВІДПОВІДІ ЗАВДАНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ВАРІАНТ 1 Логарифм добутку дорівнює… ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ Розв’яжіть рівняння . ЗАВДАННЯ З ВІДКРИТОЮ ВІДПОВІДДЮ Розв’яжіть рівняння ВАРІАНТ 2 РОБОТА В ПАРАХ Логарифм добутку дорівнює… ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ Розв’яжіть рівняння . Розв’яжіть рівняння
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |