Головна » Молодші класи » Українська мова |
Мета: ознайомити учнів з буквами Шш, їх назвою і звуковим значенням; виробляти у дітей навички читання зв’язного тексту; розвивати усне мовлення; виховувати бажання вести рухливий, здоровий спосіб життя, грати в спортивні ігри, бути здоровими. Обладнання: звукові фішки, кубики з буквами, набірне полотно, предметні малюнки, букварі. Хід уроку
На шафі – шапка, у шафі – шубка
Шило Шурі шубку шило, Білим шовком шви обшило. Нашій Шурі на порошу Вийшла шубка прехороша. – Який звук найчастіше зустрічається у вірші? Повторіть слова, у яких зустрічається [ш]
(Зуби стиснуті, кінчик язика наближається до твердого піднебіння. Повітря проходить через щілину) Зіставлення [ш] - [ж]. [ш] – тільки шум, [ж] – голос і шум Звукова зарядка (повтор за вчителем) чистомовки Ша – ша – ша - у класі тиша, Шу – шу – шу – я тишу не порушу Бесіда про шкідливість перебування у приміщенні із сильним шумом. Шкода організму від надмірного шуму. Висновок – як вести себе у класі під час перерви, щоб не зашкодити своєму здоров’ю і здоров’ю оточуючих Фізкультхвилинка Тихо, тише, тихіше! Вітер дерева колише. Вправо – вліво згинає Та до землі прихиляє. Ш – ш – ш! Вітер шепоче, Теж відпочити хоче. Ша – ша – ша! Затихай! Сядь тихенько, спочивай Іше – іше! Тихо – тише – тихіше! Відпочили? Сядьте! До роботи приступайте.
Шу – шу – шу – шептались миші, Загубився сон у тиші. Ми не будем спочивати – Підем тишу розганяти, А тихенька наша тиша Тихо спала на узвишші, І не знала наша тиша, Що в норі шептались миші. (Г. Чубач)
а о у и е і ш ш
Шахи Шайба Шашки Шапка Шахматисти Шуба
Фізкультхвилинка (імітація рухів різних видів спорту)
А) читання тексту вчителем. В яку гру грали хлопці? Б) словникова робота (шайба, уболівальники, тренер) В)читання колонок слів (з дошки) Гра лісу команду створили Грати двір капітан розпочалася Пограти місто ковзани уболівальники Г) Напівголосне читання тексту учнями -Як називалися команди? -Яка команда виявилася сильнішою? Д)Вибіркове читання (відповіді на запитання): - Скільки команд створили хлопчики? - Яка команда забила першу шайбу? - Як поводили себе уболівальники? - Що просили дівчатка капітана? - Скільки всього забили шайб під час гри? - Який висновок зробив тренер? Х. Підсумок уроку. - З якою буквою познайомились (вибрати із запропонованих букв букву Ш) - Який звук вона позначає? - Про які спортивні ігри згадували? - Який висновок зробили про тишу? - Що розкажете вдома про урок?
| |
Переглядів: 536 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |