Головна » Молодші класи » Українська мова |
Мета: повторити і поглибити знання учнів про слова,які назвами предметів; вдосконалювати вміння розпізнавати їх серед інших слів, будувати з ними речення, розрізняти поняття» один, «багато», істоти і неістоти; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчу уяву, мовлення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи. Обладнання: Малюнки із зображенням тварин,картки- завдання для роботи в групах,навчальне відео,сигнальні картки.
Хід уроку І.Організація класу. Чи цікаво вам дізнатись, Що сьогодні може статись? Ну то всядьтеся зручніше Попрацюємо скоріше. ІІ.Повідомлення мети і теми уроку. -Діти,пригадуєте,ми на попередніх уроках подружились з мешканцями Лісової школи .І багато хто з них був у нас гостем на уроці.Сьогодні мені потрапив лист від веселої і співучої тваринки.А як її звати ,ви здогадаєтесь із загадки. У воді сидить охоче,та не риба і не рак. Вистромля булькаті очі і співає»кум-кум-квак». Жабка заблукала на болоті і дуже просить,щоб ми допомогли їй дістатись Лісової школи.Адже на болоті багато перешкод і вона не може самостійно з ними впоратись.Допоможемо жабці? А допомагаючи жабці,закріпимо свої знання про частину мови-іменник. ІІІ.Узагальнення і систематизація. З собою в дорогу візьмем старанність,знання,уважність.А щоб потрапити до болота,треба згадати на які питання відповідає іменник.І допоможе нам в цьому гра. 1. Гра Хто?Що?(з сигнальними картками). Малюнки тварин і рослин лісу та болота(ведмідь,бузьок,кущ,лисиця,берізка, сорока,жаба. -Молодці.Ось ми і потрапили на стежку ,яка веде до жабки. 2.Каліграфічна хвилинка На болото ми потрапили вперше,тому,щоб запам`ятати наші пригоди,ми все запишемо в свої записники-зошити. -Скільки літер у слові ЖАБКА? -Яка перша літера? Давайте її запишемо.(Написання великої і малої літери Ж) -Пригадайте ,назви яких тварин починаються цією літерою.(Жук,журавель,жайворонок). -Складіть речення з одним із цих слів.Визначте слова,які відповідають на запитання Що? 3.Вибірково-зоровий диктант. Наша жабка на болоті залишилась без сніданку.І ми її пригостимо короваєм,який спекли герої мультику»Сонячний коровай».Подивіться уважно фрагмент мультфільму і запишіть слова-назви предметів,які відповідають на запитання Хто? 4.Робота в підручнику. Розгляньте малюнок на стор.67. -Хто зображений на малюнку? -Як одним словом можна їх назвати? Давайте звернемось до них лагідно,пестливо. -Про що жабка розповіла друзям?
Фізкультхвилинка 5.Робота в зошиті. Випишіть іменники за зразком,який подано в підручнику,і тим самим виведемо жабку до лісової стежки. 6.Робота в групах -Зараз кожна група отримає конверт,де знаходяться окремі слова і словосполучення,а вам треба скласти визначення до частини мови –іменник.Але у завданні є і слова-пастки.Тому будьте уважними,щоб не провалитись у трясовину. (Кожна група презентує свою роботк) 7.Творча робота. Вправа 2 стор.68. -Зараз ми прчитаємо з вами текст,замінюючи малюнки словами,і тим самим допоможемо жабці дістатись до Лісової школи. Завдання -вимовте звуки та назвіть букви у виділеному слові.Зробіть звуко-буквений аналіз цього слова. -спишіть останній абзац.Поясніть вживання знаку оклику. 8.Робота в групах Скласти сенкан до -1група-слово сонце -2група-слово осінь -3 група-слово зима. -А як зимують жабки? 9.Робота над віршем Нашій жабці вирішили допомогти ще одні мешканці лісу.Відгадайте,хто це. Гляньте,друзі,на горбочок, Дивний котиться 5клубочок,- Гратися із ним не сміх, Захиститься від усіх, Колючками обпече і до лісу утече.
-Прочитайте вірш. -Про кого він? -З чим порівнюють їжачків?А з чим ще можна їх порівняти? -Випишіть підкреслені іменники.Поставте до них запитання. 10.Гра»Засели будиночок» Один будиночок заселити словами,які означають один предмет,а інший-багато. ІV.Підсумок уроку. Лист з подякою. -Жабеня ,перед тим як заснути на цілу зиму,передало вам листа з подякою. Але вітер порозкидав всі слова.Тож, прочитайте правильно листа.
Щиро, другокласникам, всім, дякую. Дуже, друзі, я, що у мене, щасливий, з`явились. Нової, до, зустрічі.
| |
Переглядів: 531 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |