Головна » Молодші класи » Сценарії свят |
Мета: підвести підсумки навчання у 1 класі, виховувати інтерес до навчання, розвивати увагу, стриманість. Хід уроку: l.Організаційна частина. Вчитель: -Добридень! Раді вітати усіх гостей на нашім урочистім уроці- святі! Але на уроці когось не вистачає… Кого? Самі ж бо відгадайте, а потім радо привітайте. До школи радо хто спішить? Уроки хто старанно вчить? Хто хоче все на світі знать, Уміє і читати-писать? Хто радує і тат, і мам? Хто кожну справу робить сам? Хто дружно й весело співа, Родину щастям зігріва? Усі їх завжди пізнають. Скажіть-но, як цих діток звуть? Усі: ШКО-ЛЯ-РІ! (Слайд 2) Учні заходять у клас Виконання пісні «Ми-першокласники» ll. Основна частина. Учні (по черзі)(Слайд 3) 1. Зовсім, зовсім ще недавно Вересневої пори Мами в школу нас за руки Несміливих привели. А сьогодні ми вже справжні, Справді справжні школярі!
2.Бо читати і писати І відняти, і додати... Учні (разом) Словом, успіхів всіляких Ми, нарешті, досягли!
3. Ми читати вже навчились! Потрудились! Ох, стомились!
4. А письмо — це справжні муки, Від напруження ниють руки. Вам би, пальчики-билинки, В ляльки гратись, у машинки.
5.Та коли ж? Весь час веди Знаки, літери, склади. В зошита позадирались вуха, Ніби й він уважно слуха.
6.Хтось під партою в кутку Робить справу нелегку: Все на пальцях полічили, Бо без них — лічить не сила.
7.Клас працює, а дівчата, Вчаться булки доїдати. Потім ще б чайку напитись, Погуляти відпроситись.
8.Ми пейзажі в класі вчили, Потім парти довго мили. Композицію картини І портрети для людини, Для машин — автопортрет, Не знання, а вінегрет!
9.Може, хтось і дорікав, Що на перерві розважались. Але ви повірте нам... Ми дуже-дуже всі старались!
10.Було нам цікаво читати, писати, Розв'язувать вправи було до душі. Раділи ви всі: і матусі, і тата, Коли ми виразно читали вірші.
11. Час настав нам відпочити, Посміятись, порадіти. Ще й розважити гостей: І дорослих, і дітей!
12.Ми Букварика сьогодні Учні виконують пісню «Букварик» Буквар заходить до класу під музику.( Слайд 4)
Буквар Доброго дня, мої любі малята! Радий зустрітись, вітаю зі святом! Я сьогодні не Буквар, Я сьогодні — генерал! Моє військо — алфавіт, Хай віддасть по честі звіт. Чи всі букви вивчені? Рапортуйте мені!
У ч н і (по черзі) Літеру за літерою Вчили ми щодня. Підійшли до світлого Справжнього знання.
Букви старанно вивчали: Знаємо від А до Я. І сторіночку останню Прочитали Букваря!
Цю найпершу книжку Знає будь-який школяр,— До усіх книжок доріжку Прокладає наш Буквар!
Беру до рук букварик я, Там букви всі — від А до Я. Від звуків перших до складів Букварик стежечку провів.
Букварику, Букварику! Про все розкажеш ти: Про зоряні ліхтарики, Про ріки і мости.
Про кізку з козенятами, А я усе шукатиму Сторіночку нову.
Буквар Що ж, спасибі, школярі, Букви — тридцять три зорі — Всі ви знаєте, як треба.
Учень: Добрий Букварику! Перша книжко! Ми не забудемо ніколи про тебе! Спасибі тобі за першу науку, За паличку першу і першу букву. За перше слово, За першу казку, За першої вчительки щиру ласку. Ми пам'ятаємо довгі роки, Мудрі й повчальні твої уроки. Прощавай, Букварику, наш найкращий друже, Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже! Учні виконують пісню « Вчать у школі» ( Слайд 5) lll. Похід до галявини успіхів. Вчитель: Навчаючись у першому класі ми вивчили багато нового, цікавого. Сьогодні ми вирушаємо у похід до галявини успіхів. Та по дорозі до галявини нам перешкоджають високі гори.(Малюнок на дошці). Щоб пройти їх треба виконати завдання. 1.Перша гора - гора Читайликів. Господиня цієї гори- Літературна читанка, яка буде помічницею на уроках читання у 2 класі. Читанка Я — Читанка не читана, Навчатиму ваш клас. Я з вами говоритиму, І вислухаю вас. Букварику, мій братику, розумна голова Твої веселі літери складуть мої слова. А ти спочинь до вересня, чи просто погуляй. Букварику, мій братику, спасибі! Прощавай!
Букварик, прощаючись, залишає клас.
Наша читанка хоче перевірити чи готові ви до 2 класу. Зупинка-долина скоромовок. У першому класі ми вивчили багато скоромовок. Деякі з них ми зараз згадаємо. Діти згадують скоромовки про той предмет, який зображений на малюнках.(Слайд7). Зупинка-Галявина Казок. (Слайд 8) На цій галявині нас зустрічають герої казок. Відгадайте загадки ,щоб дізнатися,які герої живуть у казковому будиночку. Загадки
Молодці! А тепер ми на самій вершині Читайликів .( Слайд 9) Ми вчилися швидко читати і володарка гори хоче перевірити ,чи вмієте ви читати. Завдання- прочитати слова за 1 хвилину.(Слайди 10-30) -Молодці! Ви чудово читаєте, засіяло сонечко!!! Першу гору ми здолали. 2.Зустрічаємо володарку другої гори Мовної. Рідна мова Я — із лісу, я — із поля, Не легка у мене доля. Через радість і біду Я з віків до вас іду. Я дитину колисала, Батьківщину захищала, Я від роду і до роду зберігала свою вроду, Я завжди вас буду вчити рідним словом дорожити, Бо хто любить мову рідну, той багатий, а не бідний. Рідна мова хоче перевірити чи готові ви до навчання у 2 класі. Заглянемо у печеру Секретів. Деякі слова на стінах цієї печери написані з помилками. Потрібно знайти помилку, пояснити написання. (Слайди 33-39) Наступна зупинка- Водоспад звуків. ( Слайд 40) Завдання-назвати слова, у яких звуків більше,ніж букв. Зупинка-Вершина знань. Завдання-редагувати текст.(Слайд 41) Отже, ми подолали цю гору. 3.Наступна гора-найвища. І тут нас зустрічає її володарка- Математика.(Слайд 42) Математика Раз, два, три, чотири, п'ять — Вміють діти рахувать. Але хто мене не знає, Хай даремно не гуляє. Як уроки діти вчать, Ставлю їм «одинадцять» й «дванадцять». А хто вчить їх трошки гірше, Ставлю «трієчку», не більше. За невивчені слова Я поставлю тільки «два», А ледачим та недбалим «Одинички» я поставлю. Щоби весело гулять, Всі уроки треба знать! Дуже точна я наука — Вчіть мене лише на «дванадцять»!
Під українську мелодію заходять Двійка, Одиниця Двійка Добрий день вам! Як живеться? З нами стрітись доведеться... Двійка я, а це — сестриця, Моя люба Одиниця!
Одиниця Ми — найкращі цифри в світі! Люблять нас дорослі й діти! Ну, скажіть-но, хто із вас Не чував іще про нас? Перше місце! Перша школа! Перше — краще все довкола! То й оцінка Одиниця Вам усім тут пригодиться!
Двійка Першокласників ми будем, Мов рідненьких, опікать. Знайте всі, шкідливо дуже Вчити все й багато знать! Будемо товаришувати? А чому? Вчитель: А товаришувати ми будемо тільки якщо ви подружитеся. Діти, яке число отримаємо,якщо дві ці цифри подружаться?(12) Що ми знаємо про число 12? Вправа «Мікрофон». Діти дають характеристику числу. Вправа « Асоціації» Які асоціації виникають у вас з числом 12? (відповіді дітей) Діти, погляньте, над горою Математики зараз буде дощ і ми не зможемо продовжувати нашу подорож. Проганяємо хмаринки- для голівок нам розминка. Слайд 43.На кожній хмаринці є множина чисел. Завдання- знайти зайве число, пояснити чому воно зайве. 50,30,15,70 45,12,36,14 14,75,8,95 (Відповіді дітей) Молодці! Ви розігнали хмаринки. Засвітило сонечко. Ми співаємо і вирушаємо у дорогу далі. Фізкультхвилинка- Танець під пісню «Вийди, вийди сонечко»( Слайд 44) Ми з вами на вершині задач. Але задача у нас незвичайна , а з хитринкою. Потрібно вибрати запитання, яке підходить до умови задачі, пояснити свій вибір.( Слайд 45) ( Відповіді дітей) А щоб швидко спуститися з гори до нашої галявини успіхів, гаємо гру «Естафета». (Слайд 46) На дошці записані приклади. Діти діляться на три команди. Завдання- по черзі підходимо до дошки і обчислюємо приклад. Перемагає команда,яка виконала завдання швидше. Батьки перевіряють виконання завдань. lV. Нагородження переможців . Ось ми і на ГАЛЯВИНІ УСПІХІВ (слайд47) Така галявина є у нашому класі. Погляньте,наші учні старалися цілий рік,щоб галявина була квітучою. Вручення нагород переможцям змагань за рік.
V. Підсумок уроку. Закінчився урок, всі виглядають гарно Перемогли усі- навчались ми не марно, Але найцікавіше - ще попереду у вас- Бо ви закінчили лише 1 клас Перегляд фільму «Наш клас»
Виконання пісні «Канікули»
| |
Переглядів: 827 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |