Головна » Молодші класи » Читання |
Мета: сприяти розвитку й удосконаленню усного мовлення; формувати в учнів творче мислення, яке спирається на уяву; вчити самостійно знаходитиматеріал до уроку позакласного читання; вдосконалювати навички виразного читання; виховувати любов до навколишнього світу. Обладнання: виставка книг на тему «Цікавий світ навколо тебе». Тип уроку: урок позакласного читання. Хід уроку І. Організація класу Девіз уроку: До уроку ми добре підготувались І багато цікавого про світ навколо нас дізнались. II. Вступна бесіда — Наш урок позакласного читання розпочнемо рядками із вірша Якова Щоголіва «Порада». Прочитаємо його виразно і подумаємо, до чого закликає нас поет. Вчіться, діти! Мудра книжка Скаже вам чогось багато З того, що колись другими І посіяно, й пожато. — До чого закликає вас поет? (Вчитися) — Що допоможе нам у навчанні? (Книга) — Яке ж місце посідає книга у житті людини? (Вона супроводжує людину протягом всього життя.) — Розгляньте книги різних авторів на виставці «Цікавий світ навколо тебе». • М. Кривинюк «Маленький скрипаль»; • Л. Воронова «Радощі»; • І. Тургенєв «Горобець»; • О. Бердник «Серце Матіоли»; • В. Чухліб «Бабине літо»; • В. Сухомлинський «Де беруться срібні павутинки»; • О. Ємченко «Драма на болоті»; • В. Нестайко «Незвичайні пригоди у лісовій школі»; • П. Ловецький «Голки не завжди рятують». III. Повідомлення теми і мети уроку — До цього уроку позакласного читання перша група готувала твір І. Тургенєва «Горобець», друга група — твір М. Кривинюк «Маленькийскрипаль», третя група — оповідання В. Нестайка «Незвичайні пригоди у лісовій школі». 1) Ведучий першої групи стисло передає зміст оповідання І. Тургенєва«Горобець» за питаннями. — Хто опинився на доріжці? — Хто врятував горобчика? — Як горобець впав? — Яким є горобчик у творі? 2) Ведучий другої групи стисло передає зміст оповідання М. Кривинюк«Маленький скрипаль». — Хто живе у полі? — Де його хатинка? — Який в нього жупан, очі? — Чим грає Стрибунець? — Що їдять коники? — Коли починають грати коники-діточки? 3) Ведучий третьої групи стисло передає зміст оповідання В. Нестайка«Незвичайні пригоди у лісовій школі». — Яким був Колько Колючка? — Яким був Кося Вухань? — Хто з ким зустрівся? — Куди батьки хотіли записати своїх дітей? — Хто був директором школи? — Що це була за школа? — Чи пішли Колько і Кося до школи? — За допомогою яких картин можна передати зміст творів (по рядах)? IV. Хвилинка творчості Завдання за вибором (робота в творчих групах) • Скласти міні-твір про навколишній світ. • Намалювати ілюстрацію до твору, що найбільше вразив. • Скласти загадку (прозову або віршовану) про головного героя твору, що найбільше сподобався. • Дібрати прислів’я, приказки, що відповідають темі та головній думці опрацьованих творів. V. Підсумок уроку
| |
Переглядів: 1091 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |