| Головна » 9 клас » Фізика |
|
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту |
|
Мета: дати учням початкові знання про електричну напругу, її одиниці та способи вимірювання, показати практичну значущість отриманих знань |
|
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту |
|
Мета: ознайомити учнів із природою виникнення електричного опору, ввести опір як фізичну величину, пояснити залежність опору від довжини, перерізу та матеріалу провідника, пояснити будову реостата |
|
Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати |
|
Мета: пояснити учням, чому опір провідника залежіть від температури, який вигляд ця залежність має математично; розвивати логічне мислення учнів, показати практичну значущість отриманих знань |
|
Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати |
|
Мета: установити зв’язок між силою струму, напругою та опором провідника, показати об’єктивний характер закону Ома, розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати |
|
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту |
|
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту |