Головна » 9 клас » Біологія |
Цілі уроку: розглянути особливості процесу травлення в ротовій порожнині, встановити характер дії ферментів слини. Обладнання й матеріали:таблиця «Органи травлення», два добре накрохмалені клапті білої тканини, вата, сірники, розчин іоду, слина. Базові поняття й терміни: ротова порожнина, слинні залози, слина, слиновідділення, амілази, мальтази, лізоцим, ковтання. Концепція уроку Ознайомити учнів з особливостями травлення в ротовій порожнині; розповісти про слинні залози і слиновідділення, а також про роль мови й зубів у формуванні харчової грудки; звернути увагу на ферменти слини й речовини, які вони розщеплюють (вуглеводи). Хід уроку І. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів Питання для бесіди 1. З яких частин складається травна система людини? 2. Скільки зубів у людини? 3. Навіщо потрібні молочні зуби? III. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя з елементами бесіди й одночасним заповненням таблиці
IV. Виконання лабораторної роботи Лабораторна робота № 4. Дія ферментів слини на крохмаль Мета: визначити, як діє на крохмаль слина. Обладнання й матеріали: два добре накрохмалені клапті білої тканини, вата, сірники, розчин іоду, слина, зошит, підручник. Хід роботи 1. Один клапоть накрохмаленої білої тканини опустити в розчин іоду. 2. На іншому клапті тканини сірником, на кінці якого накручена вата, змочена слиною, написати слово «амілаза» й також опустити його в розчин іоду. 3. Порівняти результати дослідів, зробити висновки й записати їх до зошита. V. Домашнє завдання
| |||||||||
Переглядів: 594 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |