Головна » 8 клас » Світова література |
Мета: перевірити рівень знань за вивченою темою; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти високих результатів. Обладнання: картки із завданнями. ХІД УРОКУ І. Оголошення теми й мети уроку ІІ. Ознайомлення із завданнями І варіант 1. Тест (3 бали) 1) Про кого сказані ці слова: «Сравнить их — Феб и сатир. Он мать мою так нежил, Что ветрам неба не дал бы коснуться Ее лица»? а) Гораціо, Гамлет; б) Гамлет, Клавдій; в) Клавдій, Фортінбрас. 2) Хто автор цих слів: «Любая девушка щедра не в меру, Давая на себя взглянуть луне, Для клеветы ничто и добродетель»? а) Полоній; б) Гамлет; в) Лаерт. 3) Про кого йдеться в репліці: «Зачем? Чего бояться? Мне жизнь моя дешевле, чем булавка; А что он сделает моей душе, Когда она бессмертна, как и он? Меня он снова манит; я иду»? а) Привид; б) Клавдій; в) Лаерт. 4) Кому присвячені сонети Шекспіра? а) Другу; б) коханій; в) матері. 5) У чому новизна шекспірівських сонетів? а) Оспівується кохана; б) жінка — не ідеальна, але кохана; в) описуються любовні страждання героя. 6) Як виглядає кохана у сонетах Шекспіра? а) Білявка з ніжною шкірою; б) смаглявка з чорним волоссям; в) руда із очима-зорями. 7) Кому належать ці слова: «Две равно уважаемые семьи В Вероне, где встречают нас событья, Ведут междоусобные бои И не хотят унять кровопролитья»? а) Лоренцо; б) хор; в) Меркуціо. 8) Про кого говорить герой: «Её сиянье факелы затмило. Она, подобно яркому бериллу В ушах арапки, чересчур светла Для мира безобразия и зла»? а) Розаліна; б) Джульєтта; в) мамка. 9) Кому належать ці слова: «Итак, я тут стою в двойном лице — Как обвиняемый и обвинитель, Чтоб осудить себя и оправдать»? а) Ромео; б) Лоренцо; в) князь. 2. Аналіз твору (4 бали) Як у трагедії «Гамлет» втілюється мотив божевілля? 3. Твір-мініатюра (5 балів) на одну із запропонованих тем - «Образ коханої в сонетах В. Шекспіра». - «Бути чи не бути?» (за трагедією «Гамлет»). ІІ варіант 1. Тест 1) Кому присвячені ці слова: «Он человек был, человек во всем; Ему подобных мне уже не встретить»? а) Принцу Гамлету; б) королю Гамлету; в) Гораціо. 2) Кому надається така порада: «И в память запиши мои заветы: Держи подальше мысль от языка, А необдуманную мысль — от действий»? а) Лаерту; б) Полонію; в) Гамлету. 3) Чия це характеристика: «Да, этот блудный зверь, кровосмеситель, Волшбой ума, коварства черным даром — О черный ум и гнусный дар, что властны Так обольщать!.. »? а) Фортінбраса; б) Полонія; в) Клавдія. 4) Яку форму має англійський сонет? а) 14 = 5 + 4 + 3 + 2; б) 14 = 4 + 4 + 4 + 2; в) 14 = 4 + 4 + 3 + 3. 5) У чому новизна шекспірівських сонетів? а) Оспівується кохана; б) описуються любовні страждання; в) присвячені темі дружби. 6) Які квіти традиційно використовувались у сонетах для опису коханої? а) Троянда, фіалка; б) троянда, тюльпани; в) фіалка, орхідея. 7) Кому належать ці слова: «Три раза под влияньем вздорных слов Вы оба, Капулетти и Монтекки, Резней смущали уличный покой»? а) Лоренцо; б) князеві; в) Джульєтті. 8) Назвіть ім’я цього героя: «Не смею назвать себя по имени. Оно благодаря тебе мне ненавистно. Когда б оно попалось мне в письме, Я б разорвал бумагу с ним на клочья». а) Паріс; б) Монтеккі; в) Капулетті. 9) Кому належать ці слова: «Но повесть о Ромео и Джульетте останется печальнейшей на свете...»? а) Леді Капулетті; б) Лоренцо; в) князю Верони. 2. Аналіз твору Порівняйте сонет № 66 В. Шекспіра та монолог Гамлета «Бути чи не бути?» 3. Твір-мініатюра на тему - «Що нового я дізнався про кохання з творів В. Шекспіра?» - «Гамлет — вічний образ світової літератури». ІІІ. Виконання завдань IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання Підготуватися до підсумкового уроку.
| |
Переглядів: 1107 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |