Головна » 8 клас » Географія |
Тип уроку: перевірки, контролю та оцінювання знань, умінь та навичок |
Мета: сформувати в учнів поняття «платформа», «щит», «область складчастості» на прикладі тектонічної структури території України, формувати уміння називати та показувати на карті тектонічні структури в межах України |
Мета: формувати уявлення учнів про особливості геологічної будови основних тектонічних районів та структур України, вік та поширення гірських порід; ознайомити учнів з головними етапами геологічної історії формування території |
Мета: поглибити та систематизувати одержані з попередніх курсів знання учнів про рельєф, сформувати уявлення про загальні риси рельєфу на території України та розташування в її межах великих форм рельєфу, навчити учнів складати стислу характеристику певних форм рельєфу |
Мета: проаналізувати взаємозв`язок між основними формами рельєфу і тектонічними структурами, визначити розташування в межах України основних орографічних одиниць України: низовин, височин, гірських пасм, головних річкових долин |
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою території та корисними копалинами, класифікувати родовища корисних копалин України, визначити господарське значення мінерально-сировинних ресурсів |
Нерудні корисні копалини. Родовища нерудної сировини, дорогоцінного каміння. Мінеральні води і грязі
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою території України та заляганням родовищ корисних копалин, продовжити класифікацію родовищ корисних копалин України |
Мета: визначити рівень знань, вмінь та навичок, що здобули учні в процесі вивчення розділу, провести їх корекцію, підготувати учнів до тематичного оцінювання |
Тип уроку: перевірки, контролю та оцінювання знань, умінь та навичок |
Мета: дати характеристику основних чинників формування клімату, розкрити поняття розподілу радіаційного балансу, сумарної сонячної радіації на території України, дати оцінку типам повітряних мас, що панують над її територією |