Головна » 7 клас |
Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...». Високий антивоєнний і гуманістичний пафос твору
Мета: показати антигуманний, протиприродний характер війни на основі опису долі скаліченого юнака-солдата; вдосконалювати навички роботи над текстологічним аналізом твору; розвивати зв’язне мовлення учнів |
Мета: контроль знань учнів; вдосконалення навичок роботи над будь-якою темою, стимулювання висловлювання особистих думок і поглядів; виховання культури писемного мовлення |
Мета: актуалізувати знання учнів про Р.Л. Стівенсона, проаналізувати текст балади, визначити в ньому характерні ознаки літературної балади та вплив балади фольклорної, проаналізувати поведінку персонажів твору; вдосконалювати навички виразного читання балади |
Мета: продовжити роботу над змістом твору; показати, як побудо¬вано захоплюючу інтригу; удосконалювати роботу над текстологічним аналізом твору; виховувати культуру зв'язного мовлення, культуру відповіді: логічність, послідовність, аргументованість |
Мета: продовжувати знайомство учнів з ліро-епічним жанром — баладою, її літературним різновидом, особливостями балади Ф. Війона, засобами художньої виразності і розвивати естетичне почуття насолоди досконалістю поетичної форми та розкриття філософського сенсу твору |
Мета: ознайомити з цікавими фактами біографії письменника, особливостями побудови його оповідань та їх гумористичним забарвленням; поглибити поняття про засоби комічного; виховувати почуття гумору, любові до ближнього, милосердя |
Мета: Розвивати логiчне мислення, виховувати спостережливiсть, формувати уявлення про загальнолюдськi цiнностi |
Мета: сформувати в учнів цілісне уявлення про період виникнення та розквіту Київської Русі, формуючи компетентність з указаного періоду історії; формувати образні та логічні компетенції учнів; прищеплювати інтерес до вивчення історії Батьківщини |
Мета: визначити територію, заняття й суспільні відносини союзів слов’янських племен, що стали базою, на якій виникла держава - Київська Русь; розвивати в учнів навички роботи з першоджерелами, історичною картою |
Учні мають знати: як відбувався процес формування території Київської Русі; хронологічні межі правління перших київських князів; характеризувати внутрішню та зовнішню політику київських князів; основні наслідки походів проти Візантії; звідки походить назва «Русь» |