Головна » 7 клас

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про дієприкметник як особливу форму дієслова, сприяти зміцненню навичок визначення граматичних ознак дієприкметників, формувати навички морфологічного розбору дієприкметника з метою структурування вивченого матеріалу
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень семикласників з теми «Дієприкметник»; перевірити знання й уміння, необхідні для правильного використання дієприкметників у мовленні; удосконалити навички розпізнавати мовні явища, встановлювати відповідність між ними, групувати
Мета: ознайомити семикласників з дієприслівником як особливою формою дієслова; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити дієприслівники в текстах, визначати їх роль у реченнях
Мета: розширити знання учнів про дієприслівник як особливу форму дієслова, сприяти формуванню навичок визначати вид і час дієприслівників; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити дієприслівники доконаного і недоконаного виду в текстах
Мета: навчити семикласників утворювати дієприслівники доконаного і недоконаного виду, сприяти зміцненню навичок їх написання; розвивати творчі вміння використання утворених дієприслівників у власних висловлюваннях
Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати послідовність викладу матеріалу; перевірити рівень сформованості мовленнєво-комунікативних умінь
Мета: повторити й поглибити знання школярів про способи творення дієприслівників, зокрема про префіксальний спосіб; сприяти зміцненню навичок правопису дієприслівників з часткою не разом і окремо та позначати відповідні орфограми, з’ясовувати їх за допомогою орфографічних правил
Мета: навчити семикласників знаходити дієприслівникові звороти в реченнях і текстах; формувати вміння відрізняти одиничні дієприслівники від дієприслівникових зворотів; розвивати творчі вміння використання дієприслівникових зворотів у висловлюваннях
Мета: навчити семикласників оцінювати діалогічне мовлення щодо його змісту, мовного оформлення ситуації спілкування; удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння складати й розігрувати діалогічні тексти
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про дієприслівник як особливу форму дієслова, сприяти зміцненню навичок визначення граматичних ознак дієприслівників, формувати навички морфологічного розбору дієприслівника з метою структурування вивченого матеріалу
1-10 11-20 ... 91-100 101-110 111-120 121-130 131-140 ... 411-420 421-423