Головна » 6 клас » Всесвітня історія |
Мета: узагальнити знання, набуті учнями в процесі вивчення теми «Пізня Римська імперія», перевірити здатність до застосування учнями набутих знань; вдосконалювати навички роботи у навчальниїх групах, користуватися різноманітними джерелами інформації |
Мета: оцінити навчальні досягнення учнів з теми, продемонструвати вміння користуватися і застосовувати додаткову літературу, співпрацювати одне з одним, взаємодіяти в процесі навчання |
Мета: ознайомити учнів з проблемою походження слов’ян, процессом формування етнічної спільноти, суспільним устроєм, видами господарства; сформувати основні поняття: етнічна спільнота, етногенез; розвивати вміння аналізувати факти і події |
Мета: ознайомити учнів з Великим переселенням народів та переселенням слов’ян на Балкани, Дунай; зародженням сучасних східно-слов’янських народів; формуванням українського народу; сформувати основні поняття теми |
Брейн-ринг. Гра завершує навчальний рік, допомагаючи згадати і підсумувати знання, отримані під час вивчення курсу |
Мета: шляхом використання ігрових форм роботи закріпити та систематизувати знання учнів про розвиток найдавніших держав Передньої Азії; створити в уяві учнів цілісну картину історичного розвитку регіонів Передньої Азії, Близького Сходу в давнину |
Мета: Визначити основні причини та розглянути основні битви греко-перських воєн. Розвивати вміння учнів працювати з контурною картою, підручником, відеоджерелами. Формувати навички аналізу конкретно історичного матеріалу |
Мета. Визначити причини занепаду грецької державності та піднесення Македонії; розвивати навички складати історичний портрет, самостійно працювати за підручником та додатковими джерелами інформації, уміння виділяти головне |
Цілі: Визначити рівень засвоєних учнями знань, умінь працювати з різнорівневими завданнями, навичками історичного аналізу |
Після цього заходу учні зможуть: розповідати про релігійні вірування стародавніх греків; аналізувати язичеські релігії народів стародавнього світу; виступати перед аудиторією |