Головна » 6 клас » Українська мова |
Мета: повторити й поглибити знання учнів про іменник як частину мови, з’ясувати правила правопису букв -а (-я), -у (-ю) в іменниках ІІ відміни однини в родовому відмінку; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити іменники ІІ відміни в текстах |
Мета: повторити й поглибити знання учнів про іменник як частину мови, з’ясувати основні способи утворення та правопису іменників І та ІІ відмін у кличному відмінку, навчити правильно утворювати кличну форму; розвивати логічне мислення шестикласників |
Мета: навчити учнів відміняти прості й складені кількісні числівники, сприяти зміцненню навичок написання відмінкових закінчень кількісних числівників; розвивати творчі вміння використовувати прості й складені кількісні числівники різних відмінкових форм у власних висловлюваннях |
Мета: ознайомити учнів з правилами вживання букви ь у числівниках, сприяти зміцненню навичок написання числівників у непрямих відмінках; навчити розбирати числівник як частину мови |
Мета: навчити учнів відміняти порядкові числівники, сприяти зміцненню навичок написання відмінкових закінчень у порядкових числівниках та правопису числівників на -тисячний |
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу |
Мета: навчити учнів утворювати числівники, сприяти зміцненню навичок їх написання; розвивати творчі вміння використовувати утворені числівники у власних висловлюваннях; виховувати повагу до школи, класного колективу |
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень шестикласників з розділу «Числівник, його відмінювання й правопис»; удосконалити вміння логічно мислити, порівнювати, узагальнювати, робити висновки |
Мета: поглибити знання учнів про займенник як частину мови, його значення, морфологічні ознаки й синтаксичну роль; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити займенники в тексті, визначати їх морфологічні ознаки й синтаксичну роль у реченні |
Мета: сформувати поняття в учнів про розряди займенників за значенням; удосконалювати загальнопізнавальні вміння визначати розряди займенників за значенням, аналізувати висловлювання щодо ролі в них займенників |