Головна » 6 клас » Українська література |
Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кмітливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів |
Анекдот (від гр. aneсdotos — неопублікований) — жанр фольклору — коротка жартівлива розповідь про якийсь цікавий життєвий випадок з несподіваним і дотепним закінченням |
Мета: продовжити знайомство учнів з байками Л. Глібова; вчити аналізувати його програмові твори, визначити ідейно-тематичне спрямування, пояснювати алегоричні образи; поглибити знання про байку, її особливості |
Мета: вдосконалити вміння учнів виразно читати, передаючи настрій змісту байок та застосовуючи знання з теорії літератури; осмислено сприймати ідейно-художнє спрямування твору; сконцентрувати увагу на виразності читання у ролях |
Мета: через проведення творчої роботи зі складання власної байки перевірити набуті учнями знання про байку як літературний жанр: її ідейно-тематичне спрямування, особливості побудови, образність та алегоричність |
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю С. Руданського, співомовкою як літературним жанром; домогтися розуміння учнями викривального пафосу програмових творів; виробляти вміння характеризувати героїв співомовки; розвивати культуру зв’язного мовлення |
С. Руданського «Гуменний» (18 жовтня 1857) Хто такий гуменний? Які обов’язки покладалися на таку людину. Відповідь надайте за допомогою прийому «Доміно» |
Рідне містечко на Чернігівщині видавалося таким любим та гарним, хоч у ньому, як і всюди, вікували злидні, за тяжкою працею біднота світа-сонця не бачила. Там 8 січня 1879 року народився майбутній письменник, там пізнав перші дитячі радощі й жалі |
Під час революції 1905–1907 років С. Васильченко брав учать у політичних маніфестаціях і мітингах. Після поразки революції письменника заарештовують і тримають у тюрмі півтора року |
Мета: познайомити учнів з життєвим і творчим шляхом С. Олійника — видатного українського гумориста; проаналізувати його твір «Ля-ля-ля», виділяючи тему, ідею, основну думку; розвивати вміння виразно і вдумливо читати художні твори, розуміти підтекст, спрямованість |