Головна » 6 клас » Світова література |
Мета: розвивати зв’язне мовлення; виділяти спільні ознаки в композиції розділів про планети-астероїди; вчитися писати свій розділ у стилістичній єдності з казкою Екзюпері |
Мета: продовжити читання казки; розкрити поняття «любов» і «дружба» й те, як їх розуміють герої казки та учні; розгадувати загадки героїв казки; виховувати повагу до справжніх життєвих цінностей |
Мета: з’ясувати, які життєві цінності вважає головними автор казки; провести літературні паралелі; засвоїти терміни з теорії літератури; виховувати прагнення до самовдосконалення |
Мета: зацікавити біографією та творчістю К. Паустовського; перевірити знання тексту казки «Теплий хліб»; удосконалювати навички роботи з текстом; працювати над виразним читанням; виховувати прагнення до істинних життєвих цінностей |
Мета: перевірити рівень знань учнів за темою «Людина та її світ»; здійснити контроль засвоєння знань; розвивати зв’язне мовлення |
Мета: повторити й узагальнити знання, отримані протягом року; розвивати образне й логічне мислення; виховувати любов до читання художніх творів |
Мета: поглибити роботу з поняттям байка, алегорія, допомогти учням складати характеристику байкових персонажів; сформувати вміння знаходити повчальний зміст байки, пов'язаний з народною мудрістю; розвивати в учнях виразне читання |
Мета уроку:
повторити відомості про життя Жуль Верна;
розвивати вміння працювати з текстом, перевірити знання учнями розділів роману, що пропонувалися для домашнього читання |
Мета: допомогти учням глибше усвідомити гуманістичний зміст та ідейно-художні особливості твору; розвивати навички образного та логічного мислення, артистичні здібності, естетичні смаки, пам'ять учнів; виховувати на засадах гуманістичних загальнолюдських цінностей |
Мета: формувати інтерес до пригодницької літератури; показати, що вона розкриває глибокі соціальні й моральні проблеми; познайомити з біографією та творчістю Жюля Берна; виховувати вдумливого читача; розвивати навички групової форми роботи |