Головна » 11 клас » Українська мова |
Мета: удосконалювати вміння складати тексти публіцистичного стилю, навички складання монологічного висловлювання в публіцистичному стилі; розвивати вміння викладати матеріал послідовно, логічно, з дотриманням стильових ознак; збагачувати словниковий запас мовлення учнів засобами оцінки, розширювати кругозір школярів; виховувати моральні якості, доброзичливе ставлення до оточуючих. Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих умінь і навичок. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Ознайомлення учнів із темою, метою й завданнями уроку ІІІ. Уведення учнів у поняттєво-термінологічний простір уроку Комунікативний практикум Про відсутність яких моральних якостей у сучасній людині потрібно, на ваш погляд, турбуватися сьогодні? Яких людей сьогодні більше, чуйних чи байдужих? Чи потрібно сучасній людині милосердя? У чому воно проявляється? Прочитайте прислів’я та приказки, які склав наш народ, роздумуючи над питанням моральності. З якими з них ви згодні? З якими могли б посперечатися? Прочитайте вислови відомих людей. Чим відрізняються їхні висновки про моральність людини від мудрості народної? Прочитайте заголовки статей із «Молодіжної газети Вінниччини». Як ви вважаєте, які з них розкривають морально-етичні теми? Обґрунтуйте свою точку зору. Спробуйте дати визначення статті як жанру. Чим стаття відрізняється від замітки? Прослухайте текст статті з «Молодіжної газети Вінниччини». Визначте головну думку. Які факти використав автор для її розкриття? Яку аргументацію навів? Як автор починає статтю? Як робить висновок? Знайдіть мовні засоби, характерні для публіцистичного стилю. Підготуйте статтю для молодіжної газети. Уявіть, що читачами будуть ваші ровесники. Оберіть тему, що буде їм цікава. Напишіть так, щоб ваші однолітки задумалися над тими морально-етичними питаннями, які ви поставите. Допишіть статтю. Продивитися кілька номерів молодіжних газет. Яка тематика розробляється? Що привернуло вашу увагу?
| |
Переглядів: 1110 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |