Головна » 11 клас » Світова література |
Мета: повторити, узагальнити та систематизувати відомості про найвидатніші явища світової літератури цих епох; розвивати пам’ять, аналітичне мислення, уміння визначати характерні ознаки літератур певних періодів та висловлювати судження про них |
Мета: допомогти учням пригадати, узагальнити й систематизувати відомості про літературу цих епох, скласти загальне враження; розвивати навички узагальнення й систематизації навчального матеріалу, висловлення своїх думок і вражень про твір мистецтва |
Мета: допомогти учням пригадати, систематизувати й узагальнити знання про найвидатніші здобутки світової літератури ХІХ ст.; розвивати навички аналізу, систематизації та узагальнення ознак художніх творів, літературних напрямів і стилів |
Мета: допомогти учням пригадати, систематизувати й узагальнити знання про найвидатніші здобутки у світовому літературному процесі ХХ–ХХІ ст.; удосконалювати навички аналізу, систематизації та узагальнення знань |
Мета: допомогти учням осягнути глибину й багатство художньої літератури, її значення в житті людини; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю й корекції; удосконалювати навички аналізу літературного твору, висловлення думок та їх аргументації |
Мета: підсумувати вивчене протягом навчання в школі, оцінити зусилля учнів, дати настанови на майбутнє; розвивати інтерес до самостійного читання художньої літератури, грамотних її інтерпретації та аналізу; виховувати повагу до книги, естетичний смак |
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань і способів діяльності |
Мета: поглибити, знання учнів про модерністську літературу, з'ясувати особливості есе «Джакомо Джойс», специфічність твору «Улісс», розглянути твір в єдності змісту і форми; розвивати вміння виявляти характерні риси модернізму у творах |
Мета: проаналізувати в єдності зміст та форму повісті "Старий і море"; розкрити філософсько-символічний сенс сюжету; поглибити поняття про підтекст, повість-притчу; розвивати вміння визначати жанр твору-притчі, робити висновки, узагальнення, добирати цитати до образу |
Мета: поглибити і систематизувати знання учнів про долю Кафки, з ясувати біографічне підґрунтя його творчості , розкрити причини трагічного світосприйняття; допомогти учням зрозуміти особливості метафоричного світобачення, втіленого автором у творі |