Головна » 11 клас » Біологія |
Цілі уроку: ознайомити учнів із сучасними технологіями діагностування та корегування вад розвитку людини, із заходами профілактики цих порушень і факторами, які підвищують ризик їх розвитку; розвивати аналітичне й позитивне мислення |
Цілі уроку: розглянути основні етапи життєвих циклів рослин і тварин, показати їх зв’язок з особливостями життєдіяльності кожного конкретного організму; розвивати вміння співставляти й робити висновки; виховувати небайдуже ставлення до навколишнього світу |
Цілі уроку: ознайомити учнів із сучасними ембріотехнологіями та технологіями клонування, розглянути історію їх розвитку й перспективи використання в медицині, сільському господарстві й промисловості; розвивати логічне мислення |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними характеристиками популяцій і факторами, які на них впливають, розглянути особливості статевої та вікової структури популяцій; розвивати вміння порівнювати й аналізувати відому інформацію |
Цілі уроку: розглянути основні екологічні чинники, проаналізувати пристосованість організмів до середовища існування, визначити основні адаптивні біологічні ритми організмів; розвивати вміння аналізу й синтезу матеріалу; виховувати раціональне ставлення до природи |
Цілі уроку: розглянути особливості угруповань живих організмів та екосистем, проаналізувати склад і структуру угруповань; розвивати вміння використовувати раніше засвоєні знання; виховувати ініціативність та вміння відстоювати свою точку зору |
Цілі уроку: ознайомити учнів із різноманіттям екосистем, особливостями їх розвитку та послідовних змін; розвивати вміння використовувати отримані раніше знання; виховувати екологічне мислення |
Мета: розглянути колір з точки зору хімії та біології;
узагальнити, закріпити, повторити теоретичний матеріал з теми,
усвідомити соціальне, практичне, особисте значення даного навчального матеріалу |
1. Укажіть назву методу який не використовується у селекції рослин:
А) генна інженерія; Б) штучного добору; В) близнюковий; Г) клітинної інженерії |