Головна » 10 клас » Українська мова |
Мета: удосконалювати вміння вести діалог-обговорення певної теми, підвищувати культуру мовлення; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння, риторичні здібності, критичне мислення; виховувати толерантність, дипломатичність, ввічливість. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційно-мотиваційний етап
ІІ. Виконавчо-діяльнісний етап
1. Щастя — це не станція, на яку ви прибуваєте, це манера мандрувати. 2. Нема щастя в комфорті, купується щастя стражданням. 3. Всякий свого щастя коваль.
Усі на світі шукають щастя, й існує один вірний спосіб знайти його. Для цього ви повинні навчитись керувати своїми думками. Щастя не залежить від зовнішніх умов. Воно залежить від умов внутрішнього порядку. Ви щасливі або нещасливі не завдяки тому, що ви маєте, і не у зв’язку з тим, ким є, де знаходитесь або що робите; ваш стан визначається тим, що ви про це думаєте. Наприклад, дві особи можуть знаходитися в одному і тому ж місці й займатися одним і тим же; обидві можуть мати приблизну кількість грошей і однакове становище — і все ж одна може бути нещасливою, а інша щасливою. Чому? Через різницю в настрої. Я зустрічав не менше щасливих облич серед китайських кулі, що не покладаючи рук працювали в спекотливу погоду в Китаї за сім центів у день, ніж зустрічаю на Паркавеню у Нью-Йорку. За твердженням Шекспіра, ніщо не є гарним чи поганим,— усе залежить від того, як ми дивимося на речі. Ейб Лінкольн одного разу відзначив, що «більшість людей щасливі настільки, наскільки вони вирішили бути щасливими» (За Дейлом Карнегі).
ІІІ. Контрольно-корекційний етап
тем для обговорення.
1. Чи досягли поставленої мети уроку? 2. Які знання і вміння, отримані на уроці, будуть корисними у щоденному житті? ІV. Домашнє завдання (на вибір)
Побудуйте діалог за змістом художнього фільму, який ви дивилися.
| |
Переглядів: 927 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |