Головна » 10 клас » Українська література |
Мета: навчати учнів характеризувати тематику і проблематику віршів М. Вороного, визначати їхні жанрові й ритмомелодійні особливості; дослідити поетику символізму у вірші «Інфанта»; розкрити неоромантичне звеличення краси природи у вірші «Блакитна панна» |
Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях письменника, розкрити основні чинники формування його світогляду; розвивати навички роботи з додатковими джерелами, аналізу й систематизації опрацьованого; сприяти вихованню громадянських і патріотичних почуттів |
Мета: дослідити поетичну спадщину О. Олеся; визначити провідні мотиви поезій, пояснити ритмомелодійні особливості, художні засоби; навчати учнів визначати поетичні жанри; розвивати навички аналізу художніх образів |
Мета: опрацювати зміст етюду, визначити тему, проблеми, розкрити власне розуміння образів-символів, зокрема символ дороги в Казку; дати порівняльний аналіз етюду й поеми І. Франка «Мойсей»; сформулювати відповідь на питання: «Казка життя людства — вимисел чи реальність?» |
Мета: ознайомити учнів з історією створення та художньою своєрідністю пам’ятників; розвивати творчі художні здібності учнів; створити передумови для виходу читача на самостійний контакт із мистецтвом через участь у захисті проекту пам’ятника |
Мета: ознайомити старшокласників із життям, творчістю, громадською та політичною діяльністю Володимира Винниченка, з’ясувати роль митця в розвитку української літератури й нації; учити учнів добирати необхідний матеріал з літератури |
Мета: навчити учнів визначати ідеологічну мету твору, розкрити філософський підтекст новели; розвивати вміння десятикласників аргументовано передавати власні роздуми, судження про миттєве й вічне, сенс життя, щастя людини; спонукати виявляти ініціативність і самостійність |
Мета: визначити роль героя-оповідача, навчити десятикласників характеризувати символічний образ Панни, розвивати вміння аргументовано висловлювати власні думки, виховувати почуття поваги до протилежної статі, почуття прекрасного, любові до життя |
Мета: розвивати зв’язне писемне мовлення учнів; навчати робити узагальнення, висловлювати власну думку; сприяти формуванню власної точки зору, світогляду школярів |
Мета: розширити знання учнів про П. Ключину — поета й людину, довести сучасне звучання його поезій; розвивати ораторські здібності учнів; виховувати естетичне сприйняття художнього слова; викликати бажання більше дізнаватися про видатних людей рідного краю |