Головна » Правознавство |
Мета. Ознайомити учнів з поняттям адміністративного права, адміністра-тивного правопорушення та стягнень,що застосовують за їх вчинення, визначити особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх, розвивати уміння вирішувати юридичні завдання з використанням нормативно-правових актів, виховувати правову культуру учнів. Обладнання:Витяги з КУпАП, роздавальний матеріал, відео кліп. Тип уроку:урок засвоєння нових знань. Хід уроку. І.Організація класу. ІІ.Актуалізація опорних знань учнів. І.Фронтальна бесіда. Назвіть,з якими галузями права ви вже познайомились. -Як держава регулює діяльність суспільства? ІІІ.Вивчення нового матеріалу. Мотивація теми та мети уроку. План. 1.Що таке адміністративне право? 2.Адміністративні правопорушення (проступки)та адміністративна відпові- дальність. 3.Адміністративна відповідальність неповнолітніх. 1.Інформація вчителя. Адміністративне право - це галузь права,яка об’єднює юридичні норми,що виникають в ході діяльності між державними органами, а також між ними і – громадськими організаціями, з громадянами. Назва цієї галузі походить від латинського слова і в перекладі означає - управління. Тому цю галузь права ще називають управлінським правом. Джерелом адміністративного права є Конституція України та КУпАП. (Х-ка Кодексу). Адміністративне право - це одна з найважливіших галузей права в суспільстві. Особливістю цієї галузі права є те,що одним з учасників цих правовідносин виступає держава. Вона наділена правом примусу.Друга сторона зобов’язана їй підпорядковуватись. Державу представляє відповідний орган державного управління. 2.Робота в парах.Складання схеми «Адміністративні правовідносини». 3.Практикум -Завдання 2,ст.134. 4.Перегляд відео кліпу про правопорушення(Уривок з мультфільмів «Ну, постривай,вип.№1; «Простоквашино»). -Що спільного в цих ситуаціях? -Що таке правопорушення? -На які види поділяються правопорушення за ступенем небезпеки? (Учень робить схему біля дошки). Отже, проступок –це злочин в мініатюрі. 5.Робота в групах:.-завдання 3,ст.135. -Які ознаки має проступок? (Протиправність, суспільну небезпеку, винність, караність)-Складають схему. -Що тягне за собою проступок? (стягнення). -Для чого наказувати порушника? -Хто може приймати рішення про вину правопорушника і визначати вид стягнення? 6.Робота з КУпАП.-робота в парах, ст.23,24,13. -З якого віку неповнолітніх притягають до адміністративної відповідальності -За які адмінпорушення неповнолітніх притягають до відповідальності? ІV.Закріплення вивченого матеріалу 1.Правовий практикум - робота в парах. 2.Бліцопитування. У яких ситуаціях мають місце адмінпроступки? (Ж-ст.29) -Як можна запобігти адмінпроступкам? V.Оцінки. VІ.Підсумок уроку.Д.з.:вивчити даний параграф, завд.2,4.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |