Головна » Інформатика

Про використання ІКТ в навчально-виховному процесі

Педраду підготувала заступник директора з навчально-виховної роботи Горбатюк О.Ф. Хмельницький 2012

Закон України "Про Концепцію Національної програми інформатизації “ Державна програма “Інформаційні та комунікаційні технології в освіті та науці” на 2006-2010 навчальні роки”, затверджена постановою КМ України від 7.12. 2005 р.; № 1153 Міська Програма “Інформатизація та комп'ютеризація міської системи освіти на 2007-2010 роки” ДСанПіН 5.5.6-009-98(v 0009588-98)

Мета: підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інформаційних та комунікаційних технологій, забезпечення реалізації прав на вільний пошук, одержання, передачу інформації, здійснення підготовки необхідних спеціалістів і кваліфікованих користувачів, створення умов для безперервного навчання протягом усього життя.

Основні завдання: підвищення загальної інформаційної грамотності учнів та вчителів СЗОШ №8; оснащення СЗОШ №8 сучасним комп’ютерним та телекомунікаційним обладнанням; забезпечення доступу до національних і світових інформаційних ресурсів; використання мережі електронних бібліотек навчальних закладів та наукових установ;

розповсюдження передового досвіду використання інформаційних технологій в навчально-виховному процесі; підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних кадрів СЗОШ№8; забезпечення умов для розвитку дослідницької, проектної, навчально-виробничої діяльності учнів у сфері інформаційних технологій.

Алгоритм підготовки до проведення навчальних занять з використанням мультимедійних засобів

Творча група “ Використання ІКТ в системі навчальних дисциплін в початковій школі ” Бігус І.М. Атаманюк Н.В. Скрипник І.А. Трофімчук М.Д. Підопригора Н.П. Слободянюк Т.П. Маланчій В.О.

К.Ушинський стверджував: “Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос, чуття мускульних рухів і, навіть, якщо можливо нюх та смак, взяли участь в акті запам’ятовування... За такого дружного сприяння всіх органів в акті засвоєння ви переможете найлінивішу пам’ять”.

Його величність - Урок Калейдоскоп професійної майстерності вчителів початкових класів

​ЧИ МАЄТЕ ВИ КОМП'ЮТЕР?

Для чого саме Ви використовуєте доступ до Інтернету?

Чи використовували Ви комп’ютерні технології для своєї педагогічної діяльності?

На Вашу думку, для чого необхідне використання комп’ютерних технологій?

ЧИ МАЄТЕ ВИ КОМП'ЮТЕР? АНКЕТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ

АНКЕТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ

систематичності; послідовності; доступності; диференційованого підходу; науковості.

Програмне забезпечення для проектування уроку Програмні продукти (енциклопедії, навчальні програми і т.п.). Пакет Microsoft Office Система керування базами даних передбачає велику підготовчу роботу при складанні уроку, але в підсумку можна отримати ефективну і універсальну систему навчання та перевірки знань. Текстовий процесор Word дозволяє підготувати роздатковий та дидактичний матеріал. Комп'ютерні презентації дають можливість вчителю при мінімальній підготовці і незначних витратах часу підготувати наочність до уроку. Word Power Point Access

якщо інформація сприймається тільки слухом, засвоюється 20% її обсягу; якщо лише за допомогою зору, запам’ятовується 30% матеріалу за умови комбінованого поєднання «включення» слухового й зорового каналів інформації учень спроможний засвоїти  до 60% інформації Microsoft Power Point Movie Maker

Структуризація навчального матеріалу; Складання сценарію реалізації; Розробка дизайну презентації; Підготовка медіафрагментів (тексти, ілюстрації, відео, запис аудіофрагментів); Підготовка музичного супроводу; Тест-перевірка готової презентації.

ЩО МОЖЕ МІСТИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЯ? Презентація, створена у програмі Power Point, може містити: ТЕКСТИ

ЩО МОЖЕ МІСТИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЯ? МАЛЮНКИ:

ЩО МОЖЕ МІСТИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЯ? ЕЛЕМЕНТИ АНІМАЦІЇ:

ЩО МОЖЕ МІСТИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЯ? ВІДЕО ТА СТЕРЕОЗВУКОВИЙ СУПРОВІД

Де? Для чого? Що? Як? На уроці контролю знань, повторення і закріплення. На етапі первинного контролю Для автоматизації процесу і економії часу обробки даних Контролюючі та тестуючі програми Комп'ютерний клас, відповідне ПЗ

Де? Для чого? Що? Як? На уроці пояснення нового матеріалу, повторення і закріплення Для навчання Навчальні програми Комп'ютерний клас, відповідне ПЗ

Де? Для чого? Що? Як? На уроці пояснення нового матеріалу, повторення і узагальнення Для демонстрації при поясненні нового матеріалу Готові програмні засоби: показ дослідів, моделей, лекцій Один комп'ютер і відеопроектор

Де? Для чого? Що? Як? На позакласних заходах Для демонстрації матеріалу Мультимедійні засоби Один комп'ютер і відеопроектор

Де? Для чого? Що? Як? На позакласних заходах Для розвитку творчих здібностей учнів Комп'ютерні версії інтелектуальних і розвиваючих ігор Комп'ютерний клас

екран ПК слід розташовувати на оптимальній відстані від очей учня, але не ближче 0,4 м залежно від розміру екрана монітора; Після безперервної роботи на ПК слід виконати протягом 1,5-2 хв. вправи для профілактики зорової втоми; через 45 хв роботи з використанням комп’ютера - фізичні вправи для профілактики загальної втоми щоб запобігти потраплянню на екран прямих сонячних променів та появі відблисків, що значно ускладнює читання тексту з екрана, монітор має бути повернутий у бік від вікна під кутом не менше ніж 90°; екран монітора має бути очищений від пилу, оскільки пил спричинює появу шкідливих впливів під час роботи; стіл, на якому розміщений комп’ютер, має бути вільний від сторонніх речей; щоб запобігти забрудненню клавіатури, миші, системного блока, монітора, перед початком роботи за комп’ютером слід вимити і насухо витерти руки;

для запобігання забрудненню миші, що може призвести до її виходу з ладу, під неї потрібно покласти спеціальний килимок; упродовж тижня із використанням ІКТ має бути 2 – 3 уроки; індивідуальна безперервна робота за комп’ютером має складати не більше 10хв. для учнів 1-х класів, 15 хвилин – для учнів 2-5класів. протягом уроку необхідно проводити фізкультхвилинки і гімнастику для очей; перед початком уроку необхідно провітрити приміщення, у якому діти будуть працювати.

“Якщо заперечуєш — пропонуй. Пропонуєш — роби. Хто не хоче робити, шукає причини. Хто хоче робити — шукає способи”


Теги: використання компютерів, Горбатюк О.Ф.
Навчальний предмет: Інформатика
Переглядів/завантажень: 695/160


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar