Головна » Інформатика |
Мета: [*] ввести визначення поняття «макрос»; пояснити основні принципи створення макросів за допомогою MacroRecorder; навести приклади використання макросів, створених за допомогою MacroRecorder у середовищі Excel; Тип уроку: комбінований урок (урок вивчення нового матеріалу з елементами здобуття практичних умінь і навичок). Обладнання: проектор, комп’ютери під керівництвом операційної системи Windows 7, пакет прикладного програмного забезпечення Microsoft Office 2010.
ХІД УРОКУ
Зміст роботи Організаційний момент (вступне слово вчителя): Доброго дня шановні учні! Мотивація навчальної діяльності: У процесі роботи у програмі Excel часто доводиться виконувати завдання, що складаються з певної послідовності дій, за деяким алгоритмом. Наприклад, виконання рутинної роботи з форматування таблиці, будь-якої дії з великою кількістю записів тощо може бути замінено однією операцією, а саме викликом макросу — спеціальної програми, яка містить опис послідовності дій в Microsoft Excel мовою Visual Basic for Application (VBA). Сьогодні Ви розпочинаєте вивчення теми «Макроси. Створення макросів в офісних програмах». Уважно слухайте мої пояснення. Вони Вам допоможуть сформувати та удосконалити необхідні для подальшої роботи вміння і навички. Повідомлення теми і мети уроку. Тема: Поняття макросу. Мета: Ввести визначення поняття «макрос»; пояснити основні принципи створення макросів за допомогою MacroRecorder; навести приклади використання макросів, створених за допомогою MacroRecorder у середовищі Excel. Оцінка за урок залежить від теоретичних знань та одержаних практичних навичок (ознайомлення з картою оцінювання). Актуалізація опорних знань: А зараз, для того щоб перейти до вивчення нової теми, нам необхідно пригадати навчальний матеріал з теми MS Excel. Запитання для учнів: 1. Для чого використовують електронні таблиці? 2. Які типи даних використовують в електронних таблицях? 3. Як використовувати вбудовані функції ЕТ? 4. Як можна виділити діапазон суміжних комірок? Несуміжних? 5. Назвіть відомі вам типи діаграм. Вивчення нового навчального матеріалу: Ми повторили деякі поняття з теми ЕТ і я пропоную перейти до наступного етапу роботи. Перед виконанням завдання по створенню макросів, розглянемо ключові поняття нової теми. Незалежно від операційної системи і програмних додатків користувач часто виконує одну ту ж послідовність команд для багатьох рутинних завдань. Замість повторення послідовності команд кожного разу, коли необхідно виконати будь-яку задачу, можна створити макрос, який буде виконувати цю послідовність. Макроси дозволяють вводити одиночну команду, що виконує те ж завдання, для реалізації якої було б необхідно вводити кілька команд вручну. (перегляд презентації) Здобуття практичних умінь і навичок (виконання практичної роботи): А зараз пропоную Вам виконати завдання по створенню макросів побудови діаграм. Ці завдання входять до збірника завдань ДПА з інформатики (робота з картками). Підбиття підсумків роботи: оцініть ефективність створених макросів Макрос – це … Макроси використовуються для … Назвіть послідовність дій необхідних для створення оптимального макросу. Оцінювання: Домашнє завдання: вивчити текст опорного конспекту;
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |