Головна » Інформатика

Об’єкти графічного редактора Tux Paint

Палітра кольорів Колір об’єкта Розмір об’єкта

Працюємо за комп’ютером Запусти на виконання програму TuxPaint Створи малюнок за зразком та збережи його.

Який об’єкт має такі властивості: Білий, пухнастий, холодний, … Висока, струнка, білокора, … Сірий, маленький, полохливий, …

Створи малюнок, використовуючи один штамп та добираючи різні кольори.

Добери слово, що буде закінченням першого і початком другого ТЕЛЕ … ТАН

Визнач правильну послідовність дій малювання кораблика і постав позначку у відповідному квадратику Візьми олівець Намалюй корпус Намалюй щоглу Намалюй парус Намалюй прапорець Поклади олівець

Пронумеруй команди алгоритму розміщення на аркуші елементів малюнка в TuxPaint та впиши номер команди у відповідну клітинку Вибери на правій панелі вид інструмента Малюй Якщо потрібно, вибери колір Вибери потрібний інструмент на панелі інструментів Якщо результат не сподобався, то відміни його

Запиши алгоритм зміни розмірів об’єкта в програмі TuxPaint

Постав позначку в квадратику біля об’єктів, які потрібно розмістити на скатертині справа, щоб малюнки на обох скатертинах були однаковими

Обчисли значення виразів та розфарбуй фрагмент малюнка: 3 – рожевим, 7 – жовтим, 8 – фіолетовим, 10 – червоним, 12 – зеленим, 15 – блакитним, 17 – синім кольором


Теги: Пулюй І.П., paint
Навчальний предмет: Інформатика
Переглядів/завантажень: 2813/291


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar