Головна » Інформатика

Назва презентації Автор Короткий зміст

Пам'ять

521 158401.0 Kb

Мартищенко Богдан
Сучасні комп’ютери мають багато запам’ятовувальних пристроїв, які дуже різняться за призначенням, швидкісними характеристиками, обсягом збережуваної інформації та вартістю її зберігання
Переваги та загрози Інтернет

887 1561.89 Mb

Зінченко Анастасія, Костюк Юлія
Зовсім недавно, в дев’яностих роках минулого століття, в нашій країні ніхто навіть і не замислювався над тим, що таке Інтернет
Перегляд документа. Стилі та їх використання

568 184160.5 Kb

Завірюха Л.В.
Стиль – це набір команд форматування символів,абзаців або структурних елементів документа. На панелі інструментів кнопку Стилі та форматування або Формат
Персональний комп'ютер та його складові

770 21710.87 Mb

Кравчук Г.Т.
Перший переносний обчислювальний інструмент абак появився у Вавілоні близько 3000року до н.е.
Підпрограми-функції (опис та виклик)

376 16189.5 Kb

Гресько Л.І.
Приклад: Знайти середні арифметичні значення двох пар чисел a, b та c, d.
Планування презентацій

605 1753.58 Mb

Кравчук Г.Т.
Після завершення створення презентації, її потрібно переглянути,критично оцінити, можливо, внести зміни та підготуватися до усного виступу
Побудова графічних об’єктів

772 154119.5 Kb

Свириденко Д.С.
Мета: Формувати навички практичної роботи з підготовки графічних зображень засобами MS Paint. Розвивати образно-геометричне мислення. Продовжити формувати валеологічну культуру користувача ПК
Подорож країною „Інформатика”

898 2271.37 Mb

Чайка С.О.
Мета: перевірити знання, уміння, навички, сформовані на попередніх уроках; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення; виховувати любов до інформатики
Подорож по країні Excel

500 178205.5 Kb

Толокнєєва О.В.
Мета: навчитись вводити та редагувати дані в табличному процесорі; ознайомитись з прийомами копіювання, переміщення та видалення даних, а також освоїти метод автозаповнення комірок
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Форми подання алгоритмів

701 185777.9 Kb

Петриченко Т.М.
Навчальна мета: формувати поняття «алгоритм» і «виконавець»; сприяти використанню цих понять при вирішенні завдань, для яких відповіддю є не число чи твердження, а опис послідовності дій
1-10 11-20 ... 211-220 221-230 231-240 241-250 251-260 ... 411-420 421-421