Головна » Екологія |
Мета: Ознайомити учнів з глобальними проблемами сучасності; Визначити сутність, причини та особливості глобальних проблем; Ознайомити учнів з діяльністю міжнародних організацій, які намагаються вирішити глобальні проблеми; Взяти участь у розв`язанні глобальних проблем. Завдання: ВИХОВУВАТИ в собі: а. Прагнення сприяти у розв`язанні глобальних проблем свого регіону, України; б. Переживання за майбутнє народу УКРАЇНИ у зв`язку з численними глобальними проблемами. Дайте відповідь на запитання: Пригадайте,які екологічні проблеми є у вашому місті, селі?; Спробуйте дати визначення поняттю ”глобальна проблема”. План 1. Сутність,причини та особливості глобальних проблем. 2. Глобальні проблеми. 3. Умови, можливі шляхи розвязання глобальних проблем. Робота з підручником: заповнюємо схему №1 Робота з підручником:заповнюємо схему №2 Особливості глобальних проблем: 1.Спричинені людською діяльністю! 2 .Зростанням технологічної могутності людства. 3.Неконтрольований тиск на природу. Глобальні проблеми людства: 1. Екологічна. ЄЕС ООН Будівля Европарламенту в Стразбурзі ЄЕС ЕНЕРГОАТОМ ООН 2. Енергетична проблема. Штаб-квартира ООН ООН ЄЕС Рівне Запоріжжя Містечко Асканія - Нова. Херсонська область. ВОЗ - всесвітня організація здоров`я. Світова організа ція охоро ни здоро в'я (СООЗ) (англ. World Health Organization (WHO)) — спеціалізована установа Організації Об'єднаних Націй. У 1945 році на Конференції у м. Сан-Франциско було ухвалене рішення щодо створення міжнародної організації з питань охорони здоров'я. У 1946 році Міжнародна конференція охорони здоров'я, яка проходила у Нью-Йорку, схвалила Статут Світової організації охорони здоров'я (ВООЗ). День набуття чинності Статуту СООЗ — 7 квітня 1948 р. — вважається Днем заснування цієї організації і щорічно відзначається як Світовий день здоров'я. Штаб-квартира розташована у Женеві. 4. Ліквідація небеспечних хворіб. 5. Демографічна проблема. ООН ЄЕС Населення Ефіопії, яке складає на даний момент 83 мільйони чоловік і посідає 15 місце у світі, збільшиться до 174 мільйонів чоловік і займатиме 9 місце до 2050 року. ООН: Прогноз населення Землі до 2050 року. Демографічні процеси: Т.Р.МАЛЬТУС ХYIII-ст. Депопуляція; Відтворення; Планування сім`ї. ЯК ВИ РОЗУМІЄТЕ ЦІ ПОНЯТТЯ? 6.Продовольча проблема-ООН 1.Статистика: 6 -10 лю - дина недоїдає! У світі налічуєть- ся 1,2 мільярда людей, які голодують Щодня з голоду помира- ють 10 тисяч дітей і 25 тисяч дорослих. news.yahoo.com Проблема голоду на земній кулі з роками не слабшає. Про це йдеться в доповіді Продовольчої і сільськогосподарcької організації ООН (FAO), оприлюдненій представництвом організації в Каїрі, (повідомляють Єгипетські ЗМІ). Штаб-квартира Міжнародного комітету Червоного хреста і Червоного півмісяця у Женеві. ЧЕРВОНИЙ ХРЕСТ. Ситі: ЄВРОПА , АМЕРИКА 2.Середня норма 3300 калорій в день. Країни,що розвиваються: 3. В день-2200 калорій! 4. Мін.норма за ООН-2400 калорій! Аджария. Грузія Самарканд (Узбекистан) 7.Збереження миру і відвернення війн. НАТО,ООН ХХ століття. 1Світова війна: Томас Вудро Вильсон 28-й президент США (1913-1921), лауреат Нобелевской премии 2 Світова війна: Адольф Гитлер Adolf Hitler (Шикльгрубер - Schicklgruber) 1889–1945 Вуличні бої в Сталінграді Арабо-Ізраїль- Балканська ська війна: війна: Ліванська Іраксько-Аме- війна: риканська війна: 8.Глобальна злочинність. ІНТЕРПОЛ ЄВРОПОЛ Наркобізнес: Торгівля людьми: 19 червня у Посольстві Федеративної Республіки Німеччина Руслана в якості президента Міжнародного Благодійно-го Фонду «Український Світанок» отои- мала грант для розвитку соціальної програми з протидії торгівлі людьми - Music to break the Silence. МІЖНАРОДНИЙ ТЕРОРИЗМ 9.Збереження людської культури: Найнаселеніший регіон - Монгкок, Китай Тільки 11% дітей закінчують школу, а в вузах вчаться – лише 1,4% (країни Африки). ЮНЕСКО: кін. ХХ століття чисельність не писемних людей зросла до 1 МЛРД. осіб. Українські архітектурні пам`ятки у списку ЮНЕСКО. Церква св. Архистратига Михаїла в с. Ужку Великоберезнянського району. Львів Зарваниця (Тернопільщина) Тульчин - палаци Потоцьких Обговорення з учнями важливих питань теми: Які головні причини виникнення і загострення глобальних проблем? Екологічна ситуація в УКРАЇНІ турбує насе – лення й уряди Польщі, Німеччини, Швеції - моте- вуйте тезу або спростуй- те її. Які особливості глобальних проблем в УКРАЇНІ та у вашому регіоні? Що потрібно міжнарод- ній спільноті зробити, щоб вберегти світ від загибе- лі? Обговорюємо екологічну ситуацію рідного міста! Робота з картою світу. 1.Знайдіть на карті країни “великої вісімки”; 2.Чим вони відрізняються від інших країн? ТЕСТИ: 1. Глобальні проблеми людства під си- лу вирішити: а. Окремим розвинутим країнам; б. Слаборозвиненим країнам; в. Нікому; г. Спільними зусиллями людства. 2.Які глобальні проблеми зображері на фото? 3.Озвучте схеми: 4.Прокоментуйте схему. 5.Продовжіть речення: Проблеми,які стосуються певної тери- торії … … … Підгорецький замок 6. Які малюнки є зайвими увизначенні сутності екологічної проблеми? Унів - Свірж, Львівщина, Унівська Лавра, Свірзький замок 7. Енергетичну проблему можна вирішити: а. Збільшити видобуток : 1. 3. 2. б. Збільшити закупівлю газу в Росії? в. Збільшенням ціни на енергетичні послуги населенню. г. Використанням нових видів енергії? 8. Хто зображений на фото? 9. Розкрийте суть теорії даного науковця? ЛЮДИНА РОЗУМНА В ХХ СТОЛІТТІ ВИ- ЯВИЛАСЯ НЕ ЗДАТНОЮ ПОДОЛАТИ ВСІЛЯКІ КРИЗИ ЖИТТЯ ( ЗОКРЕМА ГЛОБАЛЬНІ ),ТОМУ ЇЙ НА ЗМІНУ ПО- ВИННА ПРИЙТИ ЛЮДИНА ДУХОВНА. Підсумок уроку. Домашнє завдання: 1. Опрацювати § 33 ст.391-405; 2. Опрацювати конспект; 3. Дати усно відповіді на ст.405 (1-4); 4. Розробити програму заходів щодо подолан- ня глобальних проблем людства (пись- мово). МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ ВИКЛАДАЧА СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ШКІРИ Н.З. впу №7 Калуш 2009
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |