Головна » Алгебра |
Тотожнi перетворення рацiональних виразiв 5. Логiчнi вправи та завдання пiдвищеного рiвня складностi для учнiв, якi мають достатнiй та високий рiвні знань. 1) Дорiжкою велотреку їдуть два велосипедисти зi сталими швидкостями. Коли вони їдуть у протилежних напрямках, то зустрiчаються через кожнi 10 с; коли ж в одному напрямку, то один наздоганяє iншого через кожнi 100 с. Яка швидкiсть кожного велосипедиста, якщо довжина дорiжки 200 м? Пiдсумки уроку б) в) а) В якому з випадкiв правильно вибрана послiдовнiсть дiй iз рацiональними виразами? 1. Вивчити орiєнтовну схему дiй перетворення рацiонального виразу на рацiональний дрiб. 2. Розв’язати вправи на застосування вивченої схеми. 3. Повторити: змiст поняття рiвняння з однiєю змiнною, лiнiйне рiвняння з однiєю змiнною та супутнi поняття (див. довiдник з математики, 7 клас), умову рiвностi рацiонального дробу до нуля, а також розв’язати вiдповiднi вправи. Домашнє завдання
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |