Головна » Алгебра |
СТЕПІНЬ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ Запитання - Як записати мовою математики: 1) а — додатне; 2) а — невід’ємне; 3) a — від’ємне; 4) а — недодатне. - Як записати мовою математики число, протилежне до...? - Яка формула парного числа? непарного числа? (Як записати мовою математики, що n — парне, n — непарне?) Конспект 6 Властивості степеня 1. Якщо n — парне число і , то , якщо n — непарне й , то . 2. n — парне n — непарне Виконання письмових вправ 1. Не обчислюючи, порівняйте значення виразів: 1) і 0; 2) 0 і ; 3) і ; 4) і 2. Поясніть, чому при будь-яких значеннях змінної значення виразів і є невід’ємними числами. 3. Доведіть, що вирази та набувають лише додатних значень при будь-яких значеннях . 4. Якого найменшого значення може набувати вираз:1) ; 2) ; 3) ; 4) ? При якому значенні змінної це відбудеться? 5. Якого найбільшого значення може набувати вираз: 1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ? При якому значенні змінної це відбудеться? 6. Знайдіть значення виразу: 1) , якщо ; 2) , якщо 3) , якщо ; 4) , якщо ; 5) , якщо і ; 6) . якщо . 7*. Які з чисел: –3; –2; –1; 1; 2; 3 — є коренями рівняння: 1) 4) 2) 5) 3) 6) Домашнє завдання № 1. Запишіть у вигляді виразів: 1) квадрат суми чисел та 1; 2) сума квадратів чисел a i b; 3) різниця куба числа m і квадрата числа n; 4) добуток четвертих степенів чисел a i b. Знаки яких із записаних виразів ви можете встановити напевно? № 2. Обчисліть: 1) ; 2) ; 3) . . № 3*. Чому не має коренів рівняння: 1) ; 2) ? № 4. Випереджальне домашнє завдання. Спираючись на означення степеня: 1. Запишіть вираз, що тотожно дорівнює виразу ; 2. Яку з властивостей добутку можна використати, щоб помножити на ? 3. Як записати утворений результат коротше? 4. Чи можна таким самим способом перетворити добуток на ? Чому?
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |