Головна » Алгебра |
Мета. Сформувати в учнів навички виконання дій над раціональними числами, обчислення значень виразів, що містять раціональні числа з використанням чотирьох арифметичних дій; розвивати позитивні риси особистості; розвивати логічне мислення, кмітливість, культуру математичного мовлення, пам’ять; виховувати самостійність, впевненість у собі. Тип уроку: комбінований. Хід уроку Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. Аристотель І. Організаційний момент (Слайд 1) Повідомлення теми, очікуваних результатів На нас чекають цікаві завдання. Хочу зауважити, що в роботі нам допоможе вислів давньогрецького філософа і вченого Аристотеля «Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання». Вам надається можливість застосувати свої знання і вміння.
I. Активізація пізнавальної діяльності. (Слайд 2)
1. Як називаються два числа, що відрізняються одне від одного лише знаком (протилежними) 2.Щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно (до різниці додати від’ємник) 3. З двох від’ємних чисел більше те ( яке ближче до нуля або те яке стоїть правіше) 4. Сумою двох від’ємних чисел є число ( від’ємне) 5. Добуток двох обернених чисел дорівнює (одиниці) 6. Щоб знайти невідоме ділене, потрібно ( частку помножити на дільник) 7. Добуток двох чисел з різними знаками є число (від’ємне) 8. Коли добуток дорівнює нулі (коли один із множників дорівнює нулю) 9. Сума двох протилежних чисел дорівнює (нулю) 10. Часткою двох від’ємних чисел є число ( додатне) 11. На яке число не можна ділити ( на 0) 12. Щоб знайти невідомий доданок потрібно, ( від суми відняти відомий доданок) II. Формування вмінь і навичок. Розминка “ Логіка ”
“ Вершина точних відповідей ”(групова робота)
“Хто найшвидше розв’яже задачу”
“ Відгадай слово”
III. Підсумок уроку. «Не спіткнись»
Підрахуйте бали і поділіть їх на 3. Це ваша оцінка за урок.
IV. Домашнє завдання. Намалюйте малюнок «Країна раціональних чисел», щоб на ній були заховані приклади і відповіді до них.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |