Головна » Алгебра |
Мета та задачі уроку: [*] сформувати поняття координатної площини, координат точки на площині, абсциси та ординати точки; [*] сформувати вміння виконувати вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; [*] сприяти розвитку творчих здібностей учнів та їх естетичного сприйняття; [*] підвищувати інтерес до математики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Хід уроку
Мотивація навчальної діяльності. Вчитель: Щоб дізнатися над якою темою ми сьогодні будемо працювати на уроці («Прямокутна система координат. Координатна площина») розгадайте кросворд. Завдання до кросворду: 1. Число, яке має більш двох дільників 2. Збільшити 50 у 2 рази 3. Зменшити 100 у 25 разів 4. Добуток чисел 20 і 2 5. 1 помножити на 1 6. Частка чисел 66 і 6 7. Числа при множенні 8. Числа 1, 2, 3, ... 9. Одиниця виміру відстані 10. Рівність, яка містить невідомі числа, позначені буквами 11. Одиниці виміру температури 12. Сума всіх сторін трикутника 13. 9 відняти 9 14. Відстань від початку відліку до точки на координатній прямій 15. Добуток ширини і довжини 16. Числа -7 і 7 17. Модуль числа - 13 18. Число 8 у виразі 2х+8
Координатна площина має велике значення в нашому житті. Координати потрібні для визначення положення світил на небі та певних пунктів на землі, для складання зоряних та географічних карт, малювання різноманітних графіків. Тому дуже важливо, щоб ваші знання та вміння були міцними. Під час уроку вам знадобляться спритність та кмітливість. Бажаю вам успіху.
Актуалізація опорних знань. Фронтальне опитування Що називається координатною прямою?
Укажіть координати двох точок, які на координатній прямій віддалені від точки М(-2,5) на три одиничних відрізка.
Вивчення нового матеріалу.
Історична довідка. Прямокутна система координат у вигляді квадратної сітки (палетки) була відома ще у стародавньому Єгипті. Нею користувалися художники доби відродження. Ідея застосування координат в математиці належить французькому математику Рене Декарту.
Засвоєння нових знань і вмінь.
Робота з підручником
Додаткові завдання Побудуйте малюнки на координатній площині за запропонованими точками.
Підбиття підсумків уроку. За підручником: п.39, а-№ 1331,1334; б-№ 1346,1348 Урок № 2
Мета та задачі уроку: [*] сформувати вміння виконувати вправи , що передбачають знаходження координат точки на координатній площині; [*] сформувати вміння будувати точки за їх координатами та знаходити координати точок, заданих на координатній площині; [*] самостійно застосовувати набуті знання в стандартних і не стандартних ситуаціях, а також робити висновки; [*] сприяти розвитку колективної праці, активізуючи взаємодію між учнями; [*] виховувати впевненість в своїх силах; зацікавленість предметом. Тип уроку: застосування знань, формування вмінь та навичок учнів.
Хід уроку
Організаційний етап. Робота з домашнім завданням Учні працюють в парах, будують малюнки за точками на координатній площині, які приготували їм сусіди по партах з наступною взаємоперевіркою. Математичний диктант Вставте пропущені місця в тексті. Дві перпендикулярні прямі, що перетинаються в початку відліку, називаються ... Заповни таблицю. Спіймавши потрібних метеликів, згадай прізвище великого французького математика. (Декарт)
Підбиття підсумків уроку. Завдання за підручником: п.39, а-№ 1336,1340; б-№ 1352,1353.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |