Головна » Алгебра |
Мета: формувати вміння та навички з розв'язування квадратних рівнянь; розвивати уміння вибирати раціональний спосіб розв'язування рівнянь, наполегливість, логічне мислення, цікавість. Обладнання: стенди «Квадратні рівняння», «Квадрати натуральних чисел від 0 до 99», плакат «Квадратні рівняння», картки із завданнями. Тип уроку. Формування вмінь і навичок Епіграф: Ніколи не втрачай терпіння – це останній ключ, що відкриває двері. ( А. де Сент - Екзюпері) Хід уроку Оноре де Бальзак сказав, щоб дійти до мети, треба найперше йти. Ми також будемо йти до своєї мети, відтворивши перш за все матеріал попередніх уроків. Рівняння, рівняння, рівняння - На кожному кроці вони. Тобі допоможуть із складної ситуації Вихід правильний знайти!
Вони, мов той ключик чарівний, Відкрили світ дивний-предивний, Усім допомогли зрозуміти, Що з ними потрібно дружити. Чи дружите ви з рівняннями домашніх завдань? Увага! Кросворд «Перевіряю себе» Запитання Рівняння, що має вигляд ах2+вх+с=0, де х - змінна, а,в,с- довільні числа, причому а 0, називають… (квадратним) Вираз в2-4ас називають …квадратного рівняння (дискримінантом) Якщо у квадратному рівнянні перший коефіцієнт дорівнює 1, то його називають… (зведеним) ( степеня) Якщо дискримінант квадратного рівняння дорівнює нулю, то рівняння має один… ( корінь) ( формула) Якщо значення виразу в2-4ас є від'ємним числом, то рівняння не має ….коренів ( дійсних) Число а в квадратному рівнянні називають першим…. ( коефіцієнтом) Квадратне рівняння має два корені, якщо дискримінант є …. числом ( додатним) Який термін з латинської мови перекладається як «розрізняючий» ( дискримінант) Якщо все виконав, то ти …. ( молодець)
Лірична хвилинка. До роботи запрошуємо Інну, яка дружить з математикою і любить поезію. Щоб рівняння розв'язати Треба формулу всім знати. Ще й знайти дискримінант- Не ховайте свій талант.
Якщо він у вас додатній, То два розв'язки знайдеш. Зможеш точно розв’язати, Шляхом правильним підеш.
Якщо нуль – усе простіше: Один корінь шукай швидше. А якщо дискримінант Має ще від'ємний знак. То роботі вже кінець – Зовсім розв’язків немає. А ти учениця - молодець!
Перевірили. Відтворили. Далі крокуємо до мети. Поміркуємо над очікуваними результатами. Хто бажає озвучити свої міркування… А я очікую від вас активності, розуміння матеріалу, хороших знань. Мислимо логічно. ( див. слайд 1) В роботу включаються рецензенти. Крокуємо далі. Працюємо в парах ( див. слайд 2). Перевірку здійснимо коментуванням з місця. Матеріал сьогоднішнього уроку досліджувала Оксана ( див. слайд 3 ) і вона пропонує розв’язати рівняння за новою формулою. Працювали старанно. Не все вдавалося з першого разу. Математика потребує терпіння, терпіння і ще раз терпіння. Сент-Екзюпері сказав, що ніколи не втрачай терпіння – це останній ключ, що відкриває двері. Скористаємось цим ключем. ( див. слайд 4) Наступний наш крок – математичний диктант. (див. слайд 5) Рівняння – це не просто рівність З однією змінною чи кількома. Рівняння – це думок активність, Це інтелекту боротьба. Активною думкою працювали сьогодні: Оксана – досліджувала тему уроку, визначала кількість коренів у рівнянні, рецензувала відповіді учнів. Тетяна – розв’язувала рівняння за новою формулою, працювала біля дошки при виконанні математичного диктанту, рецензувала відповіді учнів. Крім того, активними були ще багато учнів, на наступному уроці попрацюють і будуть оцінені, також буде враховано правильність кросворду «Перевіряю себе». Тож будьте творчими, активно розвивайтесь. Долайте труднощі у своєму житті, Але з рівняннями, прошу, не розлучайтесь, Вони послужать вам ще в майбутті. Дуже близькому майбутті, тому що вдома прочитати параграф 41, повторити параграф 40, виконати завдання №327, №329 Історичну довідку про Француа Вієта підготує Катерина. На початку уроку ми з вами мріяли про результати. Чи здійснилися наші очікування? Відповіді учнів. А я задоволена Вашою роботою на уроці. Ви активні і працьовиті. Дякую.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |