Головна » Молодші класи » Сценарії свят

Сценарій Новорічного свята для 1-4кл. «Маски... Маски... Маски...»

Звучить весела музика. 

Ведуча. 
Добрий день і добрий час. 
Ми вітаємо всіх вас 
З Новим роком! З Новим щастям! 

Час нестримно йде,минає. 
Ось і знову рік Новий 
Завітав у кожен дім. 
Тут і діти, і дорослі. 
Ви такі усі хороші, 
І красиві, милі щирі 
І веселі, й жартівливі. 
Мабуть хочете співати? 
Танцювати ? 
В ігри грати? 

Так! 

От чудово! Як це добре! 
А тепер всіх з Новим роком, 
З добрим роком. 
Що ступа непевним кроком! 
Подивіться всі навколо: 
Як красиво, як чудово! 
Так і хочеться сказати: 
Починаймо наше свято! 

Пісня. 

Після хороводу звучить фонограма «Карнавал». На сцені з’являються різні маски, рухаються в різні сторони. 

З'являється Оля-Яло. 

Оля-Яло. Добрий день, дорогі діти (друзі)! Вибачте мене, я так за-хсилася, що не відразу помітила вас. А мене всі впізнали? Я - Оля! Оля- Яло з книги «Королівство кривих дзеркал». Звісно, ви читали цю книгу і пам'ятаєте, в які неймовірні пригоди я потрапила. 
А зараз я потрапила до рук Королеви Маски... І якщо я не знайду ключ від її чар, то назавжди залишуся рабинею її Королівства. 

(Звучить музика, з'являється Королева Масок.) 

Королева Масок. Оля-Яло, я слухаю тебе. Чи змогла ти відшукати ключа 
від моїх чар? 

Оля-Яло. Мила королево, дай мені ще трохи часу. Мені здається що я разом з дітьми зможу звільнити твоїх невільників. 

Королева Масок. Ха-ха-ха! Багато людей намагалися це робити. Але нікому не вдалося відкрити мою таємницю. (Королева йде.) 

Оля-Яло. Друзі! Допоможіть мені! Щоб зняти чари з масок, потрібно правильно назвати ім'я героя і повернути йому посмішку. Давайте спробуємо звільнити наших друзів. Ви згодні? 

Діти. Так!!! 

Оля-Яло (кричить). Королева Масок, ми згодні! 

Голос Королеви Масок. Ха-ха-ха! 

(Звучить фонограма пісні «Станьте, дети, станьте в круг».) 

Ведуча. Як ви гадаєте, хто міг танцювати і співати під цю мелодію? 

Діти. Попелюшка!!! 

Ведуча. Правильно! Давайте й ми затанцюємо. Швидше всі ставайте в коло. Повторюйте за мною рухи. (Всі танцюють, по закінченні танцю з'являється Попелюшка.) 

Попелюшка. Дякую, друзі! Ви добре танцювали і розбудили мене. Будь ласка, сідайте на свої місця. Але найскладніше ще попереду Ви повинні мені повернути посмішку. А для цього ви маєте виконати завдання! Ось три горішки і в кожному — завдання Королеви. 

Оля-Яло. Дорога Попелюшко, ми виконаємо завдання і повер¬немо тобі посмішку. (Дістає з одного горіха листочок із завданням, читає, «Попелюшка була дуже ввічлива».) 
Ведуча. Друзі, а ви ввічливі? 

Діти. Так!!! 

Ведуча. Тоді давайте проведемо аукціон ввічливих і чарівних слів. Хто знає їх більше, той поверне Попелюшці посмішку. Готові? Тоді поча¬ли. 
(Діти по черзі називають ввічливі і чарівні слова, а дитина, яка остан ньою скаже слово, вважається переможцем.) 

Попелюшка. Перший горішок ми подолали. А яке ж завдання нам приготував другий горішок? 

Оля-Яло. (Дістає завдання з другого горіха, читає: «Попелюшка дуже працьовита, і її друзі також повинні багато вміти».) 

Ведуча. Тому я пропоную пограти в гру, яка називається «Ось так». 

Я буду ставити вам питання, а ви будете відповіда¬ти мені рухами і говорити «Ось так!» Зрозуміло? Якщо я запитаю «Як ви ідете до школи?», ви відповідаєте так. (показує, діти повторюють.) 
Молодці! Слухайте! 

1. Як ви робите зарядку? 
2. Як ви пишете? 
3. Як ви бігаєте? 
4. Як ви чистите зуби? 
5. Як бешкетуєте на уроках? А хіба можна бешкетувати? 
6. Як ви посміхаєтесь? 

Попелюшка. Всім дякую, здається, і другий горіх дався нам. 

Оля-Яло. А що ж нам приготував третій горіх? Скажіть, що допо¬могло Попелюшці ніколи не сумувати. 

Ведуча. 
Слухайте загадку: 
«На лице зажглася вдруг, 
Стало радостней вокруг. 
Нет, конечно, не ошибка, 
Тем, кто добр, нужна...». 

Діти. Ульїбка. 

Попелюшка. Я навіть не знаю, як вам віддячить. Але я не зали¬шуся в боргу і підкажу вам другого героя. Він не злий, не впертий, найкращий товариш Мальвіни, Собака вірний і сильний. 

Діти. Артемон! 
(З'являється Артемон.) 

Ар т е м о н. Ви ім'я моє змогли пізнати, але, щоб посмішку у Ко¬ролеви відібрати, ви повинні пограти зі мною в гру „Чарівна рукавичка”. 

А р т е м о н. Дякую, друзі! Ваші веселі погляди знову подарували мені посмішку. Але від вашого сміху посміхаюся не тільки я, ви розбудили й інші маски. 

О л я - Я л о. Друзі, а у нас ще багато нерозпізнаних масок. Слухайте уважно і відгадуйте, що це за герой. Домовилися? 

Ве д у ч а 
В темнім лісі, на землі спить принцеса на траві. 
Бідна дівчина стомилась, до землиці притулилась, 
Ніби просить порятунку і притулку. 

Диво-гостя в лісі спить, ліс притишено шумить. 
Звірі з нірок виглядають диво-гостю розглядають. 

1-й зайчик. Що за гостя в нас така? 
2-й зайчик. Диво-шубка он м'яка. 
3-й зайчик. А на ніжках черевички. 

О л я - Я л о. Діти, хто ця казкова красуня? 
Діти. Білосніжка! 

Білосніжка. Ой, ви, друзі, дорогії, як тут хороше мені! З вами гарно й затишно. Всі в залі так і принишкли. Друзі, спасибі, що ви мене впізнали, а це значить, що ви знаєте гарно казки і любите казкових героїв. І я хочу пересвідчитись у цьому. Я буду вам показувати картинки з казок або мультфільмів, а ви повинні сказати правильну назву казки або мультфільму. 
(Білосніжка проводить гру.) 

О л я - Я л о. Артемоне! А як ти думаєш, чи відгадають наші друзі свого улюбленого героя з твоєї казки? (Артемон імітує Буратіно, діти відгадують. Під музику заходить Буратіно.) ' 

Буратіно. Здраствуйте, дорогі друзі! Я дуже радий, що ви знаєте казку, з якої я прийшов. Перш ніж з вами погратися, я хочу, щоб ви назва¬ли моїх друзів і моїх ворогів. 

Буратіно проводить гру. (Діти називають) 

Ведуча. А зараз ми разом з Буратіно пограємо в гру на швидкість «Хто швидше передасть ключик?». . 

Ведуча. До нас на свято завітає ще один герой, якщо ви відгада¬єте казку і назвете, який народ її створив. 

«У одного мирошника було 3 сина, а в господарстві був млин, ослик 1 кіт. Сини мололи, ослик возив зерно та борошно, а кіт, звісно, ловив ми¬шей. Коли мірошник помер, сини поховали його і почали спадщину ділити: старший узяв млин, середній - віслюка, а молодшому дістався кіт». 

Як називалась казка? А герой хто? («Кіт у чоботях», німецька народ¬на казка) 

Заходить Кіт. 

Кіт у чоботях. Добрий день! Я радий, що завітав у ваше королівство, і хочу з вами пограти й потанцювати. Тому всіх запрошую на хоровод. 

Хоровод. „Туп- туп каблучок”. 

О л я - Я л о. Як добре, що у нас так багато казкових героїв і ви їх всіх упізнали. А зараз зустрічайте нових героїв. 

Ведуча. Давайте згадаємо казку, в якій товаришували хлопчик і дівчина. 
Вони посадили троянди Червону і Білу.Але прийшла біда, і добре серце 
хлопчика стало холодною кригою. 

Яке ім'я у цього хлопчика? 

Діти. Кай! 

А як звати відважну дівчину? 

Діти. Герда! 
(Звучить мелодія. Взявшись за руки, входять Кай і Герда.) 

Кай. Ми вдячні ,дорогі друзі, що ви нам допомогли! Ми знову можемо з вами веселитися,співати і танцювати. 

Герда. Але Королева Масок приготувала для нас найскладніше завдання. Ви повинні назвати слово, яке сьогодні є найбільшим дефіцитом. Це слово забули багато людей, а тому жителів цього королівства стає все більше. У цьому слові 7 літер. 

Ведуча. Ну що ж, спробуємо всі разом відгадати це слово ! 
У цьому слові дві літери «О». 
А починається з літери «Д». 
Шостою там стоїть всім відома літера «Т». 
Остання літера „А” 
А тепер, діти, всі разом скажемо це слово, три-чотири. 

Діти. Доброта! 
Правильно! Це слово Доброта! 

З'являється розчарована Королева Масок . 

Ну що ж, ви перемогли чари злої Королеви Маски, ви звільнили сво¬їх друзів , ви повернули їм посмішки, зігріли їх теплом своїх сердець. Прощавайте... 

Ведуча. Ми подолали чари злої королеви. І нехай маски зла, суму, заздрощів, са¬мотності існуватимуть тільки в карнавалі. (Звучить музика, герої запрошу¬ють всіх присутніх на танець.) 

Ведуча. А ми продовжуємо наше свято. А яке свято ми з вами зустрічаємо? 

Діти. Новий рік! 

Ведуча. Правильно! Це найкраще свято не тільки дітвори, а й усіх людей. Тож як же не заспівать нам пісню про ялинку, а разом з піснею, можливо, прийде Дід Мороз і Снігурка. 

Звучить пісня . Заходить Дід Мороз. 

Д ід М о ро з 

Добрий день, вам , любі діти! 
З святом я вітаю всіх! 
Всім бажаю жити в мирі, 
Хай луна веселий сміх! 

Всім бажаю щастя, долі, 
Всім я зичу вам здоров'я! 
З кожним роком молодіти, 
І ніколи не хворіти. 

Снігурка. 

З Новим роком, друзі, вас! 
Як же радісно з вами 
Новий рік стрічать. 
Нумо в коло всі ставайте 
Та танок вже починайте. 

Новорічний хоровод. Під час хороводу з'являється Баба Яга. 

Баба-Яга . Ага! Ось і Баба Яга! 
До ялинки прилетіла, 
Потанцюю тут до діла! 
Ага! (Танцює.) Ага! 
І мішечок ось знайшла. 
Ви мене не запросили, 
Ви стару Ягу зганьбили, 
Тож мішечок забираю 
І у вічність відлітаю. (Відлітає на мітлі.) 

Після хороводу Снігурка озирається навкруги. 

Снігурка. Що ж тепер робити нам? 

Дід Мороз. А що сталось, поясни? 

Зайчики. Та ось тут, біля ялинки, 
У снігу лежав мішок, 
Певне, повен іграшок. 
А Яга мішок украла, 
Із собою його забрала. 

Д ід М о р о з 
Так! Так! Так! 
То це вона мій мішок собі взяла? 
Що ж, тут, напевно, без зими 
Не обійдемося ми. 
Тож красуню пошукаймо, 
Гарну пісню заспіваймо! 

Звучить пісня про Зиму, з'являється Зима. 
Танець сніжинок. 

Зима 
Хоч уже година пізня, 
Я почула вашу пісню. 
Сніг пухнастий стелиться, настає зимовий час. 
Я, зима-хурделиця, прийшла вітати вас. 
Хто любить мій сніжок пухнастий? Узори на вікні? 
Хто любить саней біг стрімкий 
В зимові ясні дні? 

Зайчики. Ми любим, Зимонько, тебе, твій іній і льодок. 
І сніг пухнастий на гілках, санчата і каток. 

Снігурка. Зимонько ти поспіши, нам усім допоможи. 

Зима. Допомогти я вам готова. Що за лихо в ніч святу? 
Зайчики. Тут мішечок в нас лежав, 
Дід Мороз його поклав, 
А Яга враз налетіла і мішечок ухопила, 
Понесла в дрімучий ліс 
До Кощія і Бармалея, і Гориновича Змія — 
Нам не подолати їх! 

Зима 
Що ж, полину я туди, 
У дрімучі ті ліси. 
Я їх в хатці зачиню, 
Хатку льодом обкладу. 
Не поможе — все я зможу: 
Їх у хатці заморожу Та ще й снігом замету. 

Ви тут веселіться, не сумуйте, 
Грайте і співайте, 
А я скоро повернуся. 

Діти водять хоровод. Коли закінчується танець, влітає Баба Яга, за нею — Зима. 

Б а б а Я г а. 
Ой не треба! Я здаюсь! 
Не морозь, я помирюсь! 
Ой ти, Зимонько, не лай, 
Свій мішечок забирай! (Віддає мішечок.) 

І прошу я слізно у вас дозволу залишитися на балу. 
Ведуча . Діти, дозволимо ! 

Діти. Залишайся, можливо, і ти станеш доброю і покинеш свої по¬гані звички. 

Баба –Яга. Так-так я буду доброю бабусею. І проведу для вас конкурс. 

Конкурс танцювальний 

Зима. Що ж, тепер я можу сміло повертатися до діла. 
А ви, друзі, не сумуйте — 
І співайте, і танцюйте, 
Бо мені вже час прощатись і на північ повертатись. 
(Зима йде.) 

Дід Мороз. Новий рік іде по світу, тож давайте веселитись. Всіх 
Запрошую в танок! 

Хоровод. 

Ведуча. Чи свято сподобалось вам, друзі? 

Діти. Так!!! 

Дід М о р о з. Добре з вами веселитись, 
Але треба поспішати, 
Бо сьогодні всюди свято 
Й дітлахів на нім багато. 
А у мене у торбинці 
Залишились ще гостинці 
Треба всі- усі роздати. 

Снігурка. Бо під Новий рік годиться 
Усім людям веселиться 
До побачення! Бувайте! 
Через рік нас знов чекайте! 

Дід Мороз. Хай щастить усім нівроку в кожний день Нового року! 

Снігурка. З Новим роком, друзі, вас. З Новим роком, гості всі! 

Ведуча. Прощаймося, друзі із роком старим, 
Давайте вітатися з роком Новим. 
Хай в році старім залишається зло. 
Новий подарує тільки добро! 

Кому не щастило, нехай пощастить, 
В кого щось боліло, нехай не болить. 
Щоб більш не бриніла сльоза на очах. 
Усмішка хай сяє на ваших устах. 

Нехай тільки радість несе Новий рік, 
Хай щастя й добробут несе у ваш дім. 
Нехай Україна навік процвітає, 
А Господь здоров’я усім посилає. 
З Новим роком! 

О л я - Я л о. Ми прощаємося з вами, а веселі карнавальні маски не¬хай нагадують вам про нашу зустріч. 
До побачення!!! 


Переглядів: 1862 | Теги: новий рік

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar