Відпочинок на природі - Основи здоров'я - Молодші класи - Каталог уроків - Розробки навчальних матеріалів
Головна » Молодші класи » Основи здоров'я

Відпочинок на природі

МЕТА: розширити уявлення дітей про природу як живий організм, учити бачити красу навколишнього світу, формувати відповідальне ставлення до навколишнього середовища, виховувати почуття любові, вдячності по відношенню до природи. 

ОБЛАДНАННЯ: малюнки героїв, грибів. 

ЗМІСТ УРОКУ 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ 
- Сьогодні разом з казковими героями ми підемо на прогулянку до лісу, навчимося там правильно поводитись. 

ІІІ. НОВИЙ МАТЕРІАЛ 

1. Розповідь вчитель: 
- Пам’ятаєте трьох поросят, що оселилися у лісі? 
- Так це Ніф – Ніф, Наф – Наф, Нуф – Нуф. Перемігши вовка вони оселилися у лісі. Звичайно вони ходили на прогулянки в ліс. 
Неподалік від них жив Їжачок., який часто пригощав їх пиріжками з грибами та лісовими ягодами. 
Частування їжачка дуже подобалося їм, що вони самі вирішили назбирати грибів та лісових ягід і приготувати смачні пироги. 
- Шановний, Їжачок , приходьте до нас у гості ми вас пригостимо своїми пирогами. 
- Дякую, аз чим пироги? 
- З грибами та лісовими ягодами. 
- А ви добре розбираєтесь в грибах? 
Проте поросята і слухати не захотіли, вискочили і побігли додому готуватися йти до лісу по гриби: 
- Подумаєш наука! - сказали поросята. 
Ніф- Ніф приготував великий яскравий поліетиленовий пакет , щоб складати гриби. Цей пакет він колись знайшов на галявині, де колись відпочивала весела компанія. 
- Якщо нічого не знайду, сховаю пакет у кишеню, й не треба буде ні з чим носитися. - подумав Ніф – Ніф. 
Наф – Наф вирішив взяти металеве відерце. 
- У пакеті гриби помнуться, поламаються. А мої будуть ціленькі. - міркував Наф – Наф. 
Нуф- Нуф не мав вибору: як узяти старий кошик із лози про який вони давно забули. 
Наступного ранку , тільки - но зійшло сонце, поросята пішли по гриби. 
- побіжу я вперед, - вирішив Ніф - Ніф, - а то брати визбирають усі гриби. 
Побіг що духу, тріщало гілля, врізнобіч кидалися з – під ніг маленькі звірята, розліталися птахи. 
Маленькі гриби він не збирав, а шукав найбільші. 
- Дурненьких Ніф – Ніф , - кепкував з брата Наф - Наф - хіба отак бігаючи, щось побачиш? 
Наф – Наф ішов неквапливо, роздивляючись навсібіч, не лінуючись - перевертав рильцем кожну купинку опалого листя. 
І дійсно йому пощастило, він знайшов перший гриб, згадав що Їжачок попереджав , що не всі гриби можна їсти, що зустрічаються серед них і отруйні небезпечні гриби. Але що саме говорив Їжачок не міг пригадати. 
- А, збиратиму усі підряд! Вдома розберуся !- дуже швидко назбирав усіх підряд грибів: з червоними, білими, коричневими та різними шляпками. був дуже задоволений. 
Нуф – Нуф був найрозсудливішим з братів - поросят. Він не поспішав і навіть прихопив із собою книжку, у якій були намальовані їстівні й отруйні гриби. Свій перший гриб він знайшов під маленькою ялинкою. 
Вирвавши його, почав роздивлятися: 
- Дивний гриб, зі злому на шапочці якесь руде молочко біжить. Тьфу, яке гірке! – і викинув його. 
( Можна дати опис різних грибів, щоб упізнати) 
Далі під осиною знайшов дуже схожі гриби між собою : всі з червоними шапочками, але деякі мали ще й яскраві білі крапочки на шапках. 
- Ага, впізнав я тебе, Червоний мухомор! - і ретельно затоптав його. 
Наф - Наф, Нуф - Нуф назбирали грибів, а Ніф – Ніф вирішив зробити вигляд, що просто гуляв. 
Коли поросята повернулися додому їх чекав незадоволений Їжачок. 
Він все знав про їхню прогулянку від лісових мешканців. 

ІУ ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 
1. Робота в групах 
- Давайте допоможемо поросяткам розібратися, що вони зробили не так. 
Об’єднаємося в групи «Ніф – Ніф» , «Наф – Наф», «Нуф – Нуф» 

Завдання для груп: 
«Ніф – Ніф» 
1Чи насправді поліетиленовий пакет - найзручніша посуда для збирання грибів? 
2 Чи правильно Ніф поводився у лісі? 
3 Чи дійсно найбільші гриби найкращі.? 
4до яких наслідків може привести вживання перерослими грибами? 
« Наф – Наф» 
1Чи дійсно відро - найкращий посуд для збирання грибів? Які недоліки? 
2 Чи правильно збирав Наф – Наф гриби, зокрема те, що перевертав рильцем листя? 
3 Чи правильно, що збирав усі підряд гриби? 
4Як правильно збирати гриби. Складіть правила. 
«Нуф – Нуф» 
1 чи підходить кошик для збирання грибів? Чому? 
2 Чи можна куштувати гриби? 
3 Який гриб знайшов Нуф під сосною? 
4 Які їстівні гриби ви знаєте ? які зустрічаються в нашій місцевості? 

Вкінці зробити висновок: скласти правила поводження у лісі, коли пішли по гриби. 

У. ПІДСУМОК УРОКУ 

1. Гра « Мікрофон» 
- Назвіть правила поводження у лісі?
 


Переглядів: 65 | Теги: відпочинок

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar