Головна » Молодші класи » Основи здоров'я

Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором і комп'ютером

Хід уроку

І. Організація класу

1.Вступ.  Мозковий штурм «Мій дім – це…»

2. Правила. Намалювати правила, якими будемо користуватися на уроці.

3. Зворотний зв'язок. Які небезпеки, коли ти вдома? ( Учні малюють своє улюблене заняття вдома.)

ІІ. Основна частина

  1. Мозковий штурм «Як вирозумієте слово «безпека вдома»»? ( запис на дошці).
  2. Робота в групах «День і ніч»

1 група «День» - розповідають про безпеку вдома.

2 група «Ніч» - розповідають про небезпеку вдома.( Обидві групи записують опорні слова). Гра « День і ніч».

  1. Міні – лекція

Вчитель. Сьогодні ми не уявляємо свого життя без телевізора і комп'ютера. Ніхто у світі не сумнівається, що комп'ютер негативно впливає на фізичне і психічне здоров'я людини. Японські вчені дослідили , що ігри за комп'ютером і перегляд телепередач знижують активність мозку. Дуже небезпечно просто сидіти перед увімкненим комп'ютером, який опромінює людину. Отож, коли людина закінчила роботу на комп'ютері чи не дивиться телевізор, техніка має бути вимкнена.

Комп'ютер чинить негативний вплив на дітей. Ваш організм ще не сформований , тож ви самі не можете контролювати себе, не можете сказати собі : досить! У вас виробляється залежність від комп'ютера,  як від наркотиків. Адже над створенням програм психологи і фахівці, які, аби отримати прибуток, придумують такі ігри, такі ситуації, що діти самотужки від них відірватися не можуть. У результаті ви стаєте надто збудженими, з'являються серйозні порушення психіки.

Існує дуже гарне польське прислів'я : «Що занадто , то не здраво». Вся домашня техніка має полегшувати ваше життя, а не завдавати нових проблем, які іноді важко подолати. (Вчитель розповідає умови праці за комп'ютером.)

  1. Руханка « Будинок і гості ».
  2. Практична робота в групах.( групи розподіляються за кольором : «червоні»,» жовті»,» зелені»).

«Червоні» - ситуація «Я вдома сам» (показатьпантоміму);

«Жовті » - ситуація « Несподіваний дзвінок у двері» (свої дії записати на папері).

«Зелені» - ситуація «Непрохані гості»(скласти діалог).

  1. Робота з роздатковим матеріалом  (картки по темі уроку)
  2. Робота в зошитах.

​ІІІ. Підсумок уроку

Мікрофон «Як правильно користуватися комп'ютером ?», « Чому не можна пускати в оселю незнайомих?».


Переглядів: 604 | Теги: безпека дома

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar