Головна » Молодші класи » Основи здоров'я

Бережи здоров’я! Здоровий спосіб життя

Мета: формувати в учнів уявлення про здоровий спосіб життя; актуалізувати знання щодо впливів на здоров’я; ознайомити дітей з комплексом ранкової зарядки № 1; формувати навички дотримання режиму дня; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточуючими.

Очікувані результати: діти повинні знати й розуміти тлумачення таких понять, як «здоров’я» і «здоровий спосіб життя»; діти повинні вміти застосовувати правила дотримання здорового способу життя у власній щоденній практиці.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки, плакати.

Тип уроку: комбінований.

1. Організаційний момент

2. Перевірка виконання домашнього завдання

2.1.  Індивідуальне опитування. Робота з картками.

2.2.  Інтерактивна гра «Мозковий штурм».

Мета: формувати в учнів розуміння цінності здоров’я.

— Що є найціннішим для кожної людини? Чому?

— Від чого залежить здоров’я?

3. Актуалізація опорних знань учнів

Робота в парі. Гра «Збери й поясни».

Мета: формувати в дітей бажання бути здоровими.

— З’єднайте стрілочками частини прислів’їв та поясніть їхній зміст. (Прислів’я записані на дошці).

Якщо жити, як треба,                       то їй здоров’я усміхається.

Здоровому все                                  то і лікаря не треба.

Якщо дитина бігає і грається,         здорово.

4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Мотиваційна бесіда.

— Назвіть основні показники здоров’я.

— Для чого людині потрібне здоров’я?

5. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

5.1.  Робота в групі. Постановка проблемного запитання.

— Як треба піклуватися про своє здоров’я?

— Як можна зберегти здоров’я?

5.2.  Розв’язання проблемного запитання. Гра «Хто ­більше?»

Діти розподіляються на групи. Кожній групі видається аркуш паперу. Завдання: записати якомога більше слів, пов’язаних зі збереженням здоров’я. Перемагає та група, яка швидше за інших напише найбільшу кількість слів. (Загартовування, здорове харчування, спорт, вітаміни тощо.)

5.3.  Проведення дискусії.

— Назвіть наслідки того, коли люди не бережуть своє здоров’я.

— Якою стає нездорова людина?

— Які правила здорового способу життя вам відомі?

Висновок: Кожна людина повинна постійно зміцнювати своє здоров’я.

5.4.  Оздоровча хвилинка.

6. Узагальнення та закріплення нових знань

6.1.  Робота з підручником (С. 9—10).

Ділова гра «­Компетентність».

Мета: навчати учнів самостійно опрацьовувати текст, виділяти в ньому головне, відповідати на запитання.

Учитель проводить гру-змагання між трьома рядами. 2-й ряд отримує завдання: прочитати текст підручника, а 1-й та 3-й ряди готують по три запитання команді-суперниці. Потім команди по черзі ставлять запитання. Якщо команда 2-го ряду не має відповіді, то команда, яка ставила запитання, має сама на нього відповісти.

6.2.  Робота в зошиті.

6.3.  Ознайомлення із комплексом ранкової зарядки № 1 
(с. 11—13 підручника).

6.4.  Гра «Так чи ні».

Мета: визначити складові здорового способу життя.

— Оберіть складові здорового способу життя:

радість, прогулянки, гігієна, режим дня, доброта, фізкультура, роздратованість, доброзичливість, гнів, спорт, любов, перегляд усіх телевізійних передач, неврівноваженість, тривале перебування за комп’ютером.

Висновок: Треба змалку дотримуватися здорового способу ­життя.

6.5.  Ділова гра «Точка зору».

Мета: навчати учнів висловлювати свої думки, відстоювати власну точку зору в різних ситуаціях.

Учитель пропонує учням обговорити різні ситуації. Діти висловлюють свою точку зору щодо них.

1) Оленка прийшла на день народження до своєї подруги і дуже зраділа, побачивши різні солодощі. Весь час дівчинка їла смачну їжу і не могла зупинитися.

2) Прийшовши зі школи, Сашко взяв тарілку з їжею, сів перед телевізором й уважно почав переглядати цікаву телепередачу. Після обіду хлопчик ліг на диван і почав дивитися фільм. Так за переглядом телевізора він щодня проводить близько 4—5 го­-
дин.

7. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

Мета: узагальнити знання, отримані в ході уроку.

— Як ви можете зберегти своє здоров’я?

— Що таке здоровий спосіб життя?

8. Домашнє завдання


Переглядів: 705 | Теги: здоровий спосіб життя

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar