Головна » Молодші класи » Математика |
Мета: формувати вміння розв’язувати задачу на дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Обладнання: картки для усних обчислень, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів Повторення й контроль знань. 1. Усні обчислення. Гра «Шифрувальник»
2. Фронтальна робота. 1) Розв’язати приклади № 65 (робота проводиться за варіантами: I варіант — перший рядок; II варіант — другий рядок). 2) Скласти задачу, обернену до даної. Дочка допомагала мамі. Вона полила 8 кактусів і кілька лілій. Усього вона полила 16 квітів. Скільки лілій полила дочка? 3. Робота біля дошки за картками (двоє учнів). 1) Розв’язати рівняння. 48 + x = 60 x + 19 = 79 Обчислити: a – 35, якщо a = 89, 78. 2) Розв’язати рівняння. 52 + x = 87 x + 23 = 58 Обчислити: a – 24, якщо a = 99, 76. 4. Самостійна робота (решта учнів). Розв’язати рівняння.
III. Вивчення нового матеріалу 1. Аналіз прийомів додавання й віднімання чисел у межах 100. 36 + 7 = (36 + 4) + 3 = 43 84 – 7 = (84 – 4) – 3 = 77 2. Пояснити способи обчислення (№ 61). 3. Розв’язування кругових прикладів (№ 62). 4. Фізкультхвилинка. 5. Колективний аналіз та розв’язування задачі № 64. 6. Самостійне розв’язування задачі № 63. • Фронтальний аналіз змісту задачі. • Запис розв’язання у зошитах. Перевірка — Як можна уявити собі структуру задачі? — Як можна дізнатися, на скільки одне число менше (більше), ніж друге? — Запишіть відповідний вираз за допомогою «віконечок» та математичних знаків. IV. Підсумок уроку — Доповніть речення: • «Щоб порівняти два числа, потрібно...» • «На уроці ми вчилися...» V. Домашнє завдання № 67, 68.
| ||||||
Переглядів: 631 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |