Головна » Молодші класи » Математика

Повторення додавання й віднімання виду 36 + 7, 73 – 8

Мета: формувати вміння розв’язувати задачу на дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

Обладнання: картки для усних обчислень, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення й контроль знань.

1. Усні обчислення.

Гра «Шифрувальник»

 
 


За допомогою шифру скласти слово.

2. Фронтальна робота.

1) Розв’язати приклади № 65 (робота проводиться за варіантами: I варіант — перший рядок; II варіант — другий рядок).

2) Скласти задачу, обернену до даної.

Дочка допомагала мамі. Вона полила 8 кактусів і кілька лілій. Усього вона полила 16 квітів. Скільки лілій полила дочка?

3. Робота біля дошки за картками (двоє учнів).

1) Розв’язати рівняння.

48 + x = 60

x + 19 = 79

Обчислити: a – 35, якщо a = 89, 78.

2) Розв’язати рівняння.

52 + x = 87

x + 23 = 58

Обчислити: a – 24, якщо a = 99, 76.

4. Самостійна робота (решта учнів).

Розв’язати рівняння.

x + 11 = 47

34 + х = 89

III. Вивчення нового матеріалу

1. Аналіз прийомів додавання й віднімання чисел у межах 100.

36 + 7 = (36 + 4) + 3 = 43

84 – 7 = (84 – 4) – 3 = 77

2. Пояснити способи обчислення (№ 61).

3. Розв’язування кругових прикладів (№ 62).

4. Фізкультхвилинка.

5. Колективний аналіз та розв’язування задачі № 64.

6. Самостійне розв’язування задачі № 63.

• Фронтальний аналіз змісту задачі.

• Запис розв’язання у зошитах.

Перевірка

— Як можна уявити собі структуру задачі?

— Як можна дізнатися, на скільки одне число менше (більше), ніж друге?

— Запишіть відповідний вираз за допомогою «віконечок» та математичних знаків.

IV. Підсумок уроку

— Доповніть речення:

• «Щоб порівняти два числа, потрібно...»

• «На уроці ми вчилися...»

V. Домашнє завдання

№ 67, 68.


Переглядів: 123 | Теги: додавання і віднімання

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar