Головна » Молодші класи » Математика

Письмове додавання двоцифрових чисел. Знаходження довжини ламаної лінії

Мета. Удосконалювати вміння учнів виконувати письмове додавання двоцифрових чисел, знаходити довжину ламаної лінії, перетворювати іменовані числа. 
Розвивати мислення, пам’ять, увагу; формувати життєві компетентності. 
Виховувати самостійність, старанність. 

Обладнання: ілюстрації, презентації, короткий запис задачі, картки для роботи в парах, музичний супровід для фізкультхвилинки. 

Хід уроку 
I. Організація класу. 
II. Актуалізація опорних знань учнів. 
1. Каліграфічна хвилинка. 
- Перш, ніж почати каліграфічну хвилинку, нам потрібно виконати завдання. Слухайте уважно! 
Що спільного між казкою «Білосніжка» та казкою «Вовк та козенята»? (В обох казках зустрічається число7). 
- Саме цю цифру ми пропишемо на каліграфічній хвилинці, але спочатку пригадаємо, як правильно її писати (Презентація №1). 
2. Усний рахунок. 
- Допоможемо казковим героям подолати труднощі? 
(Презентація № 2 ). 
- А тепер складіть і розв’яжіть задачу про казкових героїв за коротким записом. 
III. Мотивація навчальної діяльності. 
Гра «Знайди помилку» (На дошці записано три приклади, розв’язані письмово, в одному з них допущено помилку). 
- Учень другого класу Сергійко, виконав завдання, розв’язав ось ці приклади. Перевірте, чи все він зробив правильно. (Учні знаходять помилку, виправляють її). 
IV. Повідомлення теми і мети уроку. 
- А для того, щоб і ви не помилялись, а також поглибили свої знання і удосконалили вміння, сьогодні на уроці ми будемо письмово додавати двоцифрові числа, знаходити довжину ламаної лінії, перетворювати іменовані числа. 
V. Робота над темою уроку. 
- Давайте пригадаємо, як ми виконуємо письмове додавання двоцифрових чисел. 
(Учень біля дошки пояснює приклад 27 + 35 = 62) 
- № 432 
34+43=77 (учень біля дошки) 
45+25=70 
16+19=35 (з місця коментовано) 
56+39=95 (I варіант самостійно) 
47+35=82 (II варіант самостійно) 
Перевірка («світлофорики»). 
VI. Фізкультхвилинка (під музичний супровід). 
VII. Продовження роботи над темою уроку. 
- Перед виконанням наступного завдання слід пригадати, скільки сантиметрів в одному дециметрі. 
1дм = 10 см 
№ 435 (біля дошки коментовано) 
- Виявляється, сьогодні день народження кота Леопольда, і казкові герої поспішають привітати свого приятеля. Допоможемо друзям зустрітися? У вас на парті є зображення шляху, по якому йтиме ваш казковий герой. На що схожа ця доріжка? (На ламану лінію). Як же знайти довжину ламаної? (Потрібно додати довжини всіх відрізків). Обчисліть довжину шляху, який має пройти ваш казковий герой. 
Перевірка. 
- Хто допомагав Червоній Шапочці з Вовком дійти до кота Леопольда? 
- Який шлях пройшов Буратіно? 
- А Лисичка з Колобком? 
VIII. Застосування набутих знань. 
Тест 
1.Виконуючи письмове додавання, спочатку додаємо одиниці, а потім десятки. 
а) так; 
б) ні. 
2. 1 дм = 100см. 
а) так; 
б) ні. 
3. Для того, щоб обчислити довжину ламаної лінії, слід довжини всіх 
відрізків … 
а) відняти; 
б) додати. 
4. 2 дм 4 см – це … 
а) 24 см; 
б) 42 см. 
Самоперевірка. 
Перевірка. 
Логічне завдання. 
Бегемот з’їдає за добу 40 кг трави, а корова може з’їсти стільки трави, 
скільки два бегемоти. Скільки трави за добу з’їдає корова? 
IX. Домашнє завдання. 
№ 437, 438. 
Намалювати маршрут інших казкових героїв, які йшли в гості до кота Леопольда. 
X. Підсумок уроку. 
Гра «Продовж речення». 
- Сьогодні на уроці ми… 
- Найцікавіше завдання… 


Переглядів: 502 | Теги: двоцифрові числа, додавання

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar