Головна » Молодші класи » Читання |
Мета: продовжувати вчити учнів читати текст за особами, складати діалог; розвивати швидкість та виразність читання; виховувати бажання читати повчання Святого Письма та виконувати їх. Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Назвати дійових осіб легенди «Каїн і Авель». Прочитати самостійно складений план. Переказати близько до тексту легенду «Каїн і Авель» (за частинами). 2. Розчитування. 1) Слово учителя. Життя пережити — не ліс перейти. Є в ньому тривоги, є й радісні дні... Летять рік за роком, неначе птахи,— Ніколи не вернеш прожиті роки. 2) Читання «ланцюжком» повчань матері Терези (попарно). 1 -й учень. Життя — це можливість. 2 -й учень. Скористайся нею! 1 -й учень. Життя — це краса. 2 -й учень. Захопися нею! 1 -й учень. Життя — це мрія. 2 -й учень. Здійсни її! 1 -й учень. Життя — це виклик. 2 -й учень. Прийми його! 1 -й учень. Життя — це обов’язок. 2 -й учень. Виконай його! 1 -й учень. Життя — це багатство. 2 -й учень. Не розтринькай його! 1 -й учень. Життя — це надбання. 2 -й учень. Борони його! 1 -й учень. Життя — це любов. 2 -й учень. Насолодися нею сповна! 1 -й учень. Життя — це таємниця. 2 -й учень. Розгадай її! 1 -й учень. Життя — це вмістилище лиха. 2 -й учень. Здолай усе! 1 -й учень. Життя — це боротьба. 2 -й учень. Стань борцем! 1 -й учень. Життя — це удача. 2 -й учень. Шукай цю мить! 1 -й учень. Життя таке чудове! 2 -й учень. Не змарнуй його! 1 -й учень. Це — твоє життя. 2 -й учень. Виборюй його! 3. Поетична розминка. — Складемо поезію за римами. (Хай буде легкою дорога) ...життя! (Щасливим хай буде твоє) ...майбуття! (Хай мирними будуть тобі) ...небеса! (Живи під девізом: «Життя — це) ...краса»! ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1. Повідомлення теми уроку. 2. Читання легенди підготовленими учнями. Перед читанням доцільно поставити запитання: — Як ви вважаєте, чи це добре, що людина не знає, доки живе? 3. Бесіда за змістом прочитаного. — Яка розмова відбулася між чоловіком і святими? — Якого висновку дійшли Ісус Христос і святий Петро? 4. Читання твору за особами. ІV. Підсумок за темою Тести 1) З якого твору слова: «...куди втікти від зірок»? а) «Чому людина не знає, доки живе»; б) «Каїн і Авель»; в) «Вавилонська вежа». 2) Слова «І до сьогодні всіма мовами світу люди розповідають оцю легенду...» — це: а) зачин; б) основна частина; в) кінцівка. 3. Як називається місто, яке згадане в легенді? а) Рим; б) Вавилон; в) Москва. 4. ...Вони примудрились вежу свою вибудувати тому, що: а) у них багато цегли; б) у них спільна мова. 5. Зірки, дерева й птахи слухали пісні: а) Бога Ягве; б) Каїна; в) Авеля. 6. Люди зненавиділи Каїна за те, що: а) він зрадив батьків; б) він заплямував землю кров’ю; в) він був злим. 7. З якого твору слова: «...тоді вона буде сумлінно працювати і постійно дбати про себе і про свою сім’ю»? а) «Вавилонська вежа»; б) «Каїн і Авель»; в) «Чому людина не знає, доки живе». Перевірка тесту: 1 — б; 2 — в; 3 — б; 4 — в; 5 — в; 6 — б; 7 — в. V. Домашнє завдання 1. Переказувати легенду близько до тексту. 2. Підготувати переказ біблійної легенди, що не вивчалася на уроках читання. 3. Дати відповіді на запитання розділу підручника «Пригадайте, поміркуйте» (С. 46).
| |
Переглядів: 495 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |