Головна » 9 клас » Світова література

Мета: познайомити учнів із М. Гоголем, письменником і особистістю; з’ясувати вплив української культури на розвиток його творчості; формувати уміння коротко, лаконічно та змістовно робити записи в зошити; виховувати поважне ставлення до культурних процесів різних народів
Мета: продовжити знайомство з творчістю М. Гоголя; учити складати композиційну схему твору, розповідь про героя твору та логічно і чітко її викладати; формувати вміння працювати з художнім твором, добирати ключові фрази; відпрацьовувати навички сприйняття художньої системи автора
Мета: продовжити роботу над проблематикою повісті Гоголя «Шинель»; учити учнів знаходити реалістичні та романтичні елементи у творі, висловлювати особисте ставлення до проблем, що порушуються в повісті, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту
Мета: розвивати усне та писемне мовлення учнів; повторити вивчене за темою «Життя та творчість М. Гоголя»; порівняти образи «маленьких людей»: Максима Максимовича та Акакія Акакійовича; формувати уміння вільно будувати та висловлювати власні судження
Мета: продовжити знайомство з творчістю М. Гоголя, познайомити учнів зі специфікою жанру «Мертвих душ» і повторити особливості жанру роману і поеми; учити складати розповідь про героя твору та логічно і чітко її викладати
Мета: перевірити якість знань учнів за темою «Від романтизму до реалізму. Російська література початку ХІХ ст.»; розвивати творчі здібності учнів, виховувати прагнення досягти високих результатів
Мета: узагальнити та систематизувати вивчений протягом року матеріал; розвивати увагу, комунікативні навички, уміння працювати в групі; виховувати прагнення пізнання; активізувати читацькі інтереси учнів
Мета: узагальнити знання учнів про поетів і письменників, з творчістю яких знайомились упродовж навчального року; розвивати творчі здібності, пізнавальну активність та читацький інтерес учнів
Мета: формування вмінь і навичок застосування тео¬ретичних знань до соціальної практики; розвиток соціально-нормативної діяльності учнів, активізація думки, емоційно-ціннісного потенціалу особистості шляхом розв'язання завдань
У грі беруть участь четверо гравців. Для конкурсу "Підказка" вони запрошують своїх знайомих. У фіналі грають двоє, перемагає один учень. Бажано, щоб переможець отримав книги О. Пушкіна як нагороду за свою ерудицію
1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-70