Головна » 9 клас » Історія України

Мета: охарактеризувати стан промислового розвитку українських земель у складі Російської та Австрійської імперій у першій половині ХІХ ст., визначити, які наслідки мав промисловий переворот для розвитку промисловості та торгівлі в Україні
Мета: охарактеризувати політику російського уряду щодо українських земель в першій половині ХІХ ст., форми протесту населення та виступи українського селянства, козаків та військових поселенців; розвивати в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки
Мета: охарактеризувати соціально-економічне становище населення західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії в першій половині ХІХ ст., а також соціальні рухи, які відбувалися на українських землях в даний період
Мета: охарактеризувати процес утворення, програмові документи, громадсько-політичну діяльність та значення Кирило-Мефодіївського братства для розгортання національно-визвольного руху в Україні; розвивати в учнів уміння працювати з документами
Мета: з’ясувати значення діяльності Т. Г. Шевченка у національно-визвольному русі в Україні та українському національному відродженні; розвивати в учнів уміння складати розповідь, в логічній послідовності висвітлювати історичні події
Мета: з’ясувати, як розгортався національно-визвольний рух в Галичині, Буковині і Закарпатті під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії; розвивати в учнів уміння співвідносити історичні події всесвітньої історії та історії України
Мета: повторити та узагальнити матеріал з теми «Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.»
Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми
Мета: охарактеризувати особливості розвитку української культури в кінці XVIII — першій половині ХІХ ст., а також з’ясувати основні досягнення українців у галузі освіти та науки в даний період; розвивати в учнів уміння працювати з документами
Мета: охарактеризувати особливості розвитку української літератури в кінці ХVIII — першій половині ХІХ ст., а також з’ясувати основні тенденції розвитку традиційно-побутової культури в даний період; розвивати в учнів уміння працювати з документами
1-10 11-20 21-30 31-40 41-42