Головна » 7 клас » Українська мова

Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу
Мета: повторити й поглибити знання учнів про способи творення прислівників; сприяти зміцненню навичок правопису складних прислівників разом і через дефіс та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил
Мета: повторити й поглибити знання учнів про способи творення прислівників; сприяти зміцненню навичок правопису прислівникових сполучень окремо та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил
Мета: узагальнити й систематизувати знання семикласників з розділу «Прислівник, його вживання і правопис», сформувати цілісну систему особистих знань учнів з теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал, удосконалювати орфографічні вміння й навички
Мета: оцінити рівень орфографічної й пунктуаційної грамотності семикласників: правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та слова, визначені для запам’ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації
Мета: поглибити знання учнів про прийменник як службову частину мови, його граматичне значення; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прийменники в тексті, їх характеризувати
Мета: поглибити знання учнів про прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прийменники в реченні, правильно їх поєднувати з іменниками та займенниками
Мета: ознайомити семикласників з основними вимогами до складання розписки як документа офіційно-ділового стилю (її структурою і мовним оформленням); розвивати мовленнєво-комунікативні вміння складати розписки приватного і службового характеру
Мета: сформувати поняття в учнів про непохідні й похідні прийменники, способи їх творення; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти похідні прийменники від омонімічних іменників і прислівників
Мета: поглибити знання учнів про похідні прийменники, способи їх творення; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти похідні прийменники від однозвучних слів, здійснювати синонімічну заміну похідних прийменників непохідними і навпаки
1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-70 71-73